Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 34
Ο ρόλος και η συμβολή του ψηφιακού μάρκετινγκ στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή των
ανθρώπων. Με τη βοήθεια του διαδικτύου οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να
ανταλλάζουν πληροφορίες και να επικοινωνούν. Η τεχνολογική αυτή εξέλιξη ...
Εμπόδια στην επιχειρηματικότητα των νέων: μια εμπειρική μελέτη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Η νεανική επιχειρηματικότητα έχει ενταχθεί στους περισσότερους κλάδους στον τομέα της οικονομίας, παρόλα αυτά η πλειοψηφία των νέων αντιμετωπίζουν εμπόδια και δυσκολίες που δεν τους δίνει το έναυσμα να πραγματοποιήσουν τα ...
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-09)
Στην εποχή της Industry 4.0 οι επιχειρήσεις καλούνται να δραστηριοποιηθούν σε ένα ραγδαία μεταβαλλόμενο περιβάλλον με τις αναδυόμενες τεχνολογίες να διαταράσσουν συνεχώς όλες τις δομές του οικονομικού και του κοινωνικού ...
Νευρομάρκετινγκ: η επίδραση των συναισθημάτων στην συμπεριφορά του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-01)
Το νευρομάρκετινγκ είναι ένα αναδυόμενο πεδίο του μάρκετινγκ που βασίζεται στη μελέτη του εγκεφάλου των καταναλωτών και βοηθά τους marketers να μετρήσουν σε πραγματικό χρόνο τις αποκρίσεις των καταναλωτών οι οποίες οφείλονται ...
Άμεση ξένη επένδυση στη Κύπρο - Μελέτη περίπτωσης: Ελληνικά Πετρέλαια Κύπρου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-03)
Διερεύνηση αιτιότητας μεταξύ χρηματοοικονομικών δεικτών και παραγώγων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-02)
Στα πλαίσια της λειτουργίας των αποτελεσματικών αγορών, οι αποδόσεις των παραγώγων αλλά και των υποκείμενων περιουσιακών τους στοιχείων είναι άμεσα συ σχετιζόμενες. Σε περίπτωση, ωστόσο, που εντοπισθεί κάποια ατέλεια της ...
Η σχέση του ονομαστικού ΑΕΠ με τα έσοδα του εισερχόμενου τουρισμού, το εμπορικό ισοζύγιο και την βιομηχανική παραγωγή στα χρόνια της ελληνικής κρίσης (2009-2018), με δεδομένα από 27 χώρες, διαχωρισμένες εντός και εκτός ευρωζώνης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-10)
Ορμώμενοι από την Ελληνική οικονομική κρίση της περιόδου (2009-2018) και πιθανές λύσεις που είχαν προταθεί τότε για τον απεγκλωβισμό της τοπικής οικονομίας από το αδιέξοδο στο οποίο είχε περιέλθει, κρίθηκε σκόπιμο η μελέτη ...
Η διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού και ο ρόλος της στην απόδοση των εργαζομένων κατά την περίοδο της πανδημίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-10)
Η αντιμετώπιση στον COVID-19 δεν περιλαμβάνει μόνο τη θωράκιση των θέσεων εργασίας στις επιχειρήσεις, την υποστήριξη της επιχειρηματικότητας και την αύξηση του δημόσιου χρέους, αλλά και τη δημιουργία παραγωγικής ...
Πράσινη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού ως εργαλείο για την βιώσιμη ανάπτυξη των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06)
Παρατηρώντας το αυξανόμενο χάσμα κοινωνικής τάξης και την
περιβαλλοντική κρίση, η αειφόρος ανάπτυξη είναι απαραίτητη για τη
δημιουργία επιχειρήσεων. Κάθε επιχείρηση ξεκινά με επίκεντρο το ανθρώπινο
δυναμικό (HR). Η ...