Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 359
Το μέτρο του ελάχιστου εγγυημένου εισοδήματος στα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και η πιλοτική εφαρμογή του, με την ονομασία «Εγγυημένο Κοινωνικό Εισόδημα», στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Η φτώχεια αποτελεί ένα διαχρονικό κοινωνικό φαινόμενο. Η αντιμετώπισή της προϋποθέτει τη λήψη κατάλληλων προνοιακών μέτρων, εκ των οποίων μείζονος σημασίας είναι η εισοδηματική ενίσχυση. Στο πλαίσιο αυτό, το μέτρο του ...
Εφαρμοσμένο φαρμακευτικό μάρκετινγκ στην σύγχρονη αγορά υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Στην παρούσα εργασία μελετάτε η εφαρμογή του συγχρόνου μάρκετινγκ από τις
φαρμακευτικές εταιρίες. Ολοκληρώνοντας σε θεωρητικό επίπεδο την υπάρχουσα και
συνεχώς μεταβαλλόμενη κατάσταση στη φαρμακευτική αγορά, λαμβάνοντας ...
Οριακή μεταβολή καινοτομίας – το μέλλον των ελληνικών φαρμακευτικών εταιρειών: απόψεις των εμπλεκομένων και στρατηγικές αντιμετώπισης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10-25)
Η παρούσα διπλωματική είναι μια ερευνητική εργασία που ασχολείται με την έννοια της οριακής μεταβολής της καινοτομίας στη φαρμακευτική βιομηχανία. Μετά την οικονομική κρίση του 2008, η Ελλάδα αντιμετωπίζει σοβαρά δημοσιονομικά ...
Επιμερισμός δαπανών υγείας και παράγοντες επίδρασης των δαπανών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό να αναδείξει το μέγεθος των συνολικών και επιμέρους δαπανών για το χώρο της υγείας σε κρατικό και ιδιωτικό επίπεδο, με ξεχωριστή αναφορά για το ελληνικό σύστημα υγείας και τις περιπτώσεις ...
Ανθρώπινο δυναμικό: κίνητρα, αξιολόγηση και εργασιακή ικανοποίηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-09-01)
Το κοινωνικό - οικονομικό κόστος του διαβήτη και η διαχρονική μεταβολή του κόστους θεραπείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07-12)
Ο διαβήτης είναι ένα παγκόσμιο πρόβλημα υγείας καθώς εμφανίζεται κυρίως κατά την ηλικία των 45-60 ετών και επιφέρει στον οργανισμό μεγάλο αριθμό επιπτώσεων, όπως η καρδιαγγειακή νόσος, ο καρκίνος, η υπερλιπιδαιμία, το ...
Brand equity στον κλάδο της υγείας συγκριτική ανάλυση ελληνικών νοσοκομείων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Η μέτρηση της φήμης ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας (brand equity) είναι
περίπλοκη αλλά και σημαντική διαδικασία για μια εταιρία επειδή της παρέχει
πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών της και της δίνει τη δυνατότητα να ...
Η χρήση των συμπληρωμάτων διατροφής ως μέσο προαγωγής της υγείας – ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ για την εισαγωγή νέου συμπληρώματος διατροφής στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση της αγοράς των συμπληρωμάτων διατροφής στην Ελλάδα και τα κοινωνικοοικονομικά οφέλη που προκύπτουν από την ανάπτυξη αυτής. Επίσης θα προταθεί και θα αναλυθεί ένα ...
Κλινικές μελέτες και οικονομικές προεκτάσεις στην Ελλάδα.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-29)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό την περιγραφή της δραστηριότητας της κλινικής έρευνας στην Ελλάδα καθώς και των οικονομικών εκβάσεων που αυτή συνεπάγεται. Το πρώτο μέρος ξεκινά με μια σύντομη αναδρομή στην ...
Ο ρόλος του ηγέτη στις υπηρεσίες της υγείας και η παρακίνηση του προσωπικού - η περίπτωση μελέτης ικανοποίησης του προσωπικού στο Εθνικό Ίδρυμα Αποκατάστασης Αναπήρων (Ε.Ι.Α.Α.)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010)
H παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο, στο πρώτο θεωρητικό μέρος, να αναλύσει την έννοια και το ρόλο του επιτυχημένου ηγέτη. Με προπομπό τον ηγέτη του Πλάτωνα και του Μακιαβέλλι, οδηγούμαστε στον ηγέτη της σύγχρονης ...