Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 209
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση ίδρυσης καινοτόμου επιχείρησης εστίασης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-02)
Χρηματοοικονομική κρίση και τραπεζικές χρηματοδοτήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-02-18)
Το ελληνικό τραπεζικό σύστημα μετά από μία οκταετή περίοδο ανάπτυξης, υψηλής κερδοφορίας και πιστωτικής επέκτασης εισήλθε από το 2009 και μετά σε μία περίοδο έντονης πιστωτικής συρρίκνωσης, έλλειψης ρευστότητας, υψηλών ...
Χρηματοδότηση επιχειρήσεων και κεφαλαιακή διάρθρωση τουριστικών επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση των διαφόρων πηγών
χρηματοδότησης και κυρίως της τραπεζικής χρηματοδότησης, η μελέτη του θεωρητικού
υπόβαθρου της κεφαλαιακής διάρθρωσης καιη εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά ...
Ανάλυση κλάδου αρτοβιομηχανίας - Μελέτη περίπτωσης αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος Α.Ε.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η στρατηγική ανάλυση της εταιρείας Αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος Α.Ε. Η προσέγγιση σε επίπεδο ανάλυσης γίνεται με τη χρήση του μοντέλου του στρατηγικού μάνατζμεντ με στόχο την ...
Στρατηγικές διαφήμισης και αποτελεσματικότητα τους στον φαρμακευτικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Η διαφήμιση αποτελεί μέρος του μίγματος μάρκετινγκ και είναι μια από τις κυριότερες προωθητικές ενέργειες των εταιρειών, η οποία καθιστά γνωστά τα προϊόντα στους δυνητικούς αγοραστές τους. Για να σχεδιαστεί σωστά η διαφήμιση ...
Η εξαγορά των επιχειρήσεων και ο τρόπος πληρωμής του τιμήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11)
Στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης και της αυξανόμενης ενοποίησης των αγορών, η ανάπτυξη θα παραμείνει η κύρια προτεραιότητα για τα στελέχη όλων των επιχειρήσεων. Οι συγχωνεύσεις και οι εξαγορές, παράλληλα με τις κοινοπραξίες ...
Διαχείριση ρίσκου και νέες τεχνολογίες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
Ένας κίνδυνος (ή ρίσκο) σχετίζεται με οποιαδήποτε κατάσταση, της οποίας το αποτέλεσμα είναι αβέβαιο για μία επιχείρηση. Μπορεί να σχετίζεται με οργανωτικές αλλαγές, θέματα προσωπικού, αυξημένη πολυπλοκότητα, περιορισμούς ...
Στρατηγικό μάνατζμεντ στο ελληνικό περιβάλλον - Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07)
Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η στρατηγική ανάλυση του ομίλου Elbisco και η τοποθέτηση του στον κλάδο των τυποποιημένων αρτοπαρα-σκευασμάτων. Η εξεταζόμενη επιχείρηση αναλύεται σε έξι κεφάλαια που έχουν ...
Πως η εταιρική κοινωνική υπευθυνότητα ευνοεί την ένταξη σε μια νέα αγορά για ένα προϊόν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
Σημαντικός κλάδος της γεωργίας είναι εκείνος ο οποίος ασχολείται με την αντιμετώπιση προβλημάτων εντόμων, τρωκτικών και λοιπών παρασίτων υγειονομικής σημασίας. Αρκετά από αυτά είναι υπαίτια ασθενειών μέχρι και θανάτων, ...
Οικονομοτεχνική μελέτη και εισαγωγή στην αγορά νέου προϊόντος χυμού της εταιρίας ΑΣΕΕ ΑΜΥΚΛΩΝ "ΛΑΚΩΝΙΑ"
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-06-05)
Η παρούσα διπλωματική εργασία εχει ως σκοπό την διερεύνηση της ελκυστικότητας ενός επενδυτικού σχεδίου για τη δημιουργία μιας καθετοποιημένης μονάδας παραγωγής ενεργειακών χυμών τύπου smoothy για διάθεση στην Ελληνική αγορά ...