Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Customer relations"
Αποτελέσματα 1-6 από 6
-
Εξυπηρέτηση πελατών - μελέτη περίπτωσης : όμιλος Σφακιανάκης ΑΕΒΕ
(2011-03-16)Το logistics management είναι άμεσα συνδεδεμένο με στοιχεία τόπου και χρόνου. Για να πετύχει το στόχο του πρέπει να κατορθώσει να βρίσκεται το σωστό προϊόν, στην σωστή ποιότητα, στον σωστό τόπο και χρόνο με το σωστό κόστος. ... -
Η διοίκηση σχέσεων στη διαδικασία της ασφάλισης των ναυτιλιακών επιχειρήσεων. Η σχέση ποιότητας και τιμής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11)Από τα αρχαία χρόνια ακόμα, ο απαιτητικός χώρος της ναυτιλίας αποτελούσε ένα βασικό στοιχείο για την παγκόσμια οικονομική δραστηριότητα. Σήμερα, μια σημαντική έννοια για το παγκοσμιοποιημένο θαλάσσιο περιβάλλον το οποίο ... -
Μάρκετινγκ μακροχρόνιων πελατειακών σχέσεων: μελέτη περίπτωσης από τον χώρο της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Στη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία μελετάται το μάρκετινγκ μακροχρόνιων πελατειακών σχέσεων. Γνωστό στην διεθνή βιβλιογραφία και ως Relationship Marketing (Μάρκετινγκ Σχέσεων). Η συγκεκριμένη εταιρική φιλοσοφία, αφορά ... -
Μελέτη των σχέσεων που αναπτύσσονται μεταξύ ship-owner και shipbroker στο κύκλωμα της ναύλωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-09)Σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας είναι η µελέτη του σχεσιακού µάρκετινγκ στην διεπιχειρησιακές σχέσεις (B2B) της ναυτιλιακής βιοµηχανίας. Ο χώρος του ναυτιλιακού µάρκετινγκ βρίσκεται ακόµα σε νηπιακό στάδιο και για ... -
Σχέσεις πελατών και προμηθευτών στην ελληνική βιομηχανία: ανάμιξη προμηθευτών στην ανάπτυξη νέων προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2002)Το τελευταία χρονιά η ανταγωνιστικότητα μεταξύ των εταιριών έχει αυξηθεί. Το ίδιο έχουν αυξηθεί οι προσδοκίες ναι οι απαιτήσεις του πελάτη. Ζούμε σε μια εποχή που ο πελάτης είναι κυρίαρχος του παιχνιδιού. Το άνοιγμα των ... -
Σχεσιακό μάρκετινγκ και μελέτη του συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων της Γερμανός ΑΒΕΕ
(2004-12-01)Το σχεσιακό µάρκετινγκ ασχολείται κυρίως µε διατήρηση και ενίσχυση της πιστότητας των πελατών µιας επιχείρησης. Η σύγχρονη διαχείριση των πελατειακών σχέσεων έχει ως αντικειµενικό σκοπό την αναγνώριση των πιο δυνητικά ...