Η διοίκηση σχέσεων στη διαδικασία της ασφάλισης των ναυτιλιακών επιχειρήσεων. Η σχέση ποιότητας και τιμής
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Ασφάλιση, Θαλάσσια ; Ασφάλιση, Θαλάσσια -- Ελλάδα ; Marine insurance ; Marine insurance -- Greece ; Relationship marketing ; Customer relationsΠερίληψη
Από τα αρχαία χρόνια ακόμα, ο απαιτητικός χώρος της ναυτιλίας αποτελούσε ένα βασικό στοιχείο για την παγκόσμια οικονομική δραστηριότητα. Σήμερα, μια σημαντική έννοια για το παγκοσμιοποιημένο θαλάσσιο περιβάλλον το οποίο έχει άμεση σχέση με την οικονομική δραστηριότητα είναι η ανάπτυξη σχέσεων. Το μάρκετινγκ σχέσεων μπορεί να οριστεί ως μια στρατηγική μάρκετινγκ που περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες μιας επιχείρησης, συμπεριλαμβανομένων των ναυτιλιακών επιχειρήσεων, προκειμένου να δημιουργηθούν αρχικά, διατηρηθούν στη συνέχεια και να αναπτυχθούν τέλος σχέσεις με τους πελάτες τους. Το σχεσιακό μάρκετινγκ αποτελεί ζωτικής σημασίας ιδέα για το μάρκετινγκ γενικά που εστιάζει τελικά στην ικανοποίηση του πελάτη. Μια ερευνητική μελέτη διεξήχθη σε 31 μεγάλες ασφαλιστικές ναυτιλιακές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και τα δεδομένα συλλέχθηκαν μέσω προσωπικών συνεντεύξεων με στελέχη επιχειρήσεων με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου.