Εξυπηρέτηση πελατών - μελέτη περίπτωσης : όμιλος Σφακιανάκης ΑΕΒΕ
Master Thesis
Συγγραφέας
Μακριδάκης, Θεόδωρος
Ημερομηνία
2011-03-16Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Εξυπηρέτηση πελατών -- Έλεγχος ποιότητας ; Customer services ; Customer relations ; Business logistics ; Στρατηγικός σχεδιασμός ; Logistics -- ManagementΠερίληψη
Το logistics management είναι άμεσα συνδεδεμένο με στοιχεία τόπου και χρόνου. Για να πετύχει το στόχο του πρέπει να κατορθώσει να βρίσκεται το σωστό προϊόν, στην σωστή ποιότητα, στον σωστό τόπο και χρόνο με το σωστό κόστος. Ο σχεδιασμός της επιχείρησης πρέπει να φτάνει ως την παράδοση των προϊόντων στους πελάτες της, που είναι άλλωστε και η εκροή ενός συστήματος logistics, για να επιτυγχάνεται με αυτόν τον τρόπο η μέγιστη δυνατή ικανοποίηση τους. Κάθε επιχείρηση για να επιζήσει χρειάζεται πελάτες, ικανοποιημένους πελάτες που θα συνεχίσουν μελλοντικά να ζητούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της επιχείρησης. Με αυτόν τον τρόπο η επιχείρηση όχι μόνο θα συνεχίσει τη λειτουργία της αλλά θα επιδιώκει και την κερδοφορία. Η ικανοποίηση των πελατών έχει άμεση σχέση τόσο με την ποιότητα των προϊόντων που παράγει η επιχείρηση, όσο και με την ποιότητα και ποσότητα των υπηρεσιών logistics που προσφέρει. Η εξυπηρέτηση του πελάτη, οι υπηρεσίες logistics είναι τόσο σημαντικές όσο και το «προϊόν» με τη στενή του έννοια. Ο ορισμός της έννοιας «εξυπηρέτησης πελατών» αναφέρεται στο σύνολο των δραστηριοτήτων μιας επιχείρησης που στοχεύουν στην ικανοποίηση του πελάτη και συνδέονται με το θέμα της εκτέλεσης των παραγγελιών των πελατών.