Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Customer relations"
Αποτελέσματα 2-6 από 6
-
Η διοίκηση σχέσεων στη διαδικασία της ασφάλισης των ναυτιλιακών επιχειρήσεων. Η σχέση ποιότητας και τιμής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11)Από τα αρχαία χρόνια ακόμα, ο απαιτητικός χώρος της ναυτιλίας αποτελούσε ένα βασικό στοιχείο για την παγκόσμια οικονομική δραστηριότητα. Σήμερα, μια σημαντική έννοια για το παγκοσμιοποιημένο θαλάσσιο περιβάλλον το οποίο ... -
Μάρκετινγκ μακροχρόνιων πελατειακών σχέσεων: μελέτη περίπτωσης από τον χώρο της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Στη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία μελετάται το μάρκετινγκ μακροχρόνιων πελατειακών σχέσεων. Γνωστό στην διεθνή βιβλιογραφία και ως Relationship Marketing (Μάρκετινγκ Σχέσεων). Η συγκεκριμένη εταιρική φιλοσοφία, αφορά ... -
Μελέτη των σχέσεων που αναπτύσσονται μεταξύ ship-owner και shipbroker στο κύκλωμα της ναύλωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-09)Σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας είναι η µελέτη του σχεσιακού µάρκετινγκ στην διεπιχειρησιακές σχέσεις (B2B) της ναυτιλιακής βιοµηχανίας. Ο χώρος του ναυτιλιακού µάρκετινγκ βρίσκεται ακόµα σε νηπιακό στάδιο και για ... -
Σχέσεις πελατών και προμηθευτών στην ελληνική βιομηχανία: ανάμιξη προμηθευτών στην ανάπτυξη νέων προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2002)Το τελευταία χρονιά η ανταγωνιστικότητα μεταξύ των εταιριών έχει αυξηθεί. Το ίδιο έχουν αυξηθεί οι προσδοκίες ναι οι απαιτήσεις του πελάτη. Ζούμε σε μια εποχή που ο πελάτης είναι κυρίαρχος του παιχνιδιού. Το άνοιγμα των ... -
Σχεσιακό μάρκετινγκ και μελέτη του συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων της Γερμανός ΑΒΕΕ
(2004-12-01)Το σχεσιακό µάρκετινγκ ασχολείται κυρίως µε διατήρηση και ενίσχυση της πιστότητας των πελατών µιας επιχείρησης. Η σύγχρονη διαχείριση των πελατειακών σχέσεων έχει ως αντικειµενικό σκοπό την αναγνώριση των πιο δυνητικά ...