Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Έρευνα αγοράς"
Αποτελέσματα 1-15 από 15
-
H εξέλιξη της έρευνας αγοράς μέσω των καναλιών κοινωνικής δικτύωσης και της τεχνολογίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11) -
Αγοραστικές συνήθειες καταναλωτή : εμπειρική μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς στο λιανικό εμπόριο
(2011-03-29)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο της την μελέτη της αγοραστικής συμπεριφοράς του καταναλωτή καθώς και των χαρακτηριστικών γνωρισμάτων του λιανικού εμπορίου τόσο σε θεωρητικό επίπεδο όσο και σε εμπειρικό. ... -
Ανάλυση του κλάδου τυποποιημένου ελαιολάδου στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Το αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση του κλάδου του τυποποιημένου ελαιολάδου στην Ελλάδα. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι μετά την παρουσίαση του κλάδου και την κατάστασης που επικρατεί σε ... -
Έλεγχος επιχειρηματικής δράσεως
(2009-07-22)Τα τελευταία χρόνια εντείνεται ο ανταγωνισμός ανάμεσα στις επιχειρήσεις εμπορίας ή / και παραγωγής ταχέως διακινουμένων καταναλωτικών προϊόντων. Αναμφίβολα, το μάρκετινγκ αυτών των επιχειρήσεων αποσκοπεί στην αύξηση των ... -
Έρευνα αγοράς για τον καφέ στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς
(2003-12-01)Η εν λόγω διπλωματική εργασία διαπραγματεύεται το ρόφημα του καφέ. Αφού γίνει μια ιστορική αναδρομή στην πορεία του καφέ από την αρχαιότητα έως σήμερα, θα ακολουθήσει ένα εισαγωγικό κομμάτι προκειμένου να γίνει μια γνωριμία ... -
Έρευνα της αγοραστικής συμπεριφοράς των νέων ανδρών σε σχέση με τα προϊόντα περιποίησης δέρματος του προσώπου : ανάλυση του κλάδου των καλλυντικών και της αγοράς των ανδρικών δερμοκαλλυντικών : συνέντευξη σε στελέχη της αγοράς και σε δυνητικούς καταναλωτές
(2007-09-03)Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια ερμηνείας της αγοραστικής συμπεριφοράς του άνδρα καταναλωτή απέναντι στα προϊόντα περιποίησης του δέρματος του προσώπου. Επιπλέον, στόχος αυτής της έρευνας είναι η εξέταση της ... -
Ειδικές μορφές τουρισμού : η περίπτωση της Μεθώνης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παρούσα Διπλωματική Εργασία (Δ.Ε) εκπονήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος σπουδών, του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)», του Τμήματος Οργάνωσης και ... -
Ερευνα αγοράς και επιλογή μετοχών με βάση χρηματιστηριακούς και χρηματοοικονομικούς δείκτες
(2004-12-01)Σκοπός της παρούσας μελέτης, θεωρείται η επιλογή μετοχών με βάση χρηματιστηριακούς και χρηματοοικονομικούς δείκτες για την σύνθεση χαρτοφυλακίου μετοχών με την μέγιστη απόδοση και τον ελάχιστο κίνδυνο. Η έννοια της ... -
Εφαρμοσμένο βιομηχανικό μάρκετιγνκ: το παράδειγμα του κλάδου της βιομηχανίας μεταποίησης χάρτου στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Η παρούσα μελέτη προσπάθησε να μελετήσει το βαθμό επιρροής των διαθέσιμων μέσων προώθησης τόσο στις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών των επιχειρήσεων του κλάδου της μεταποίησης χάρτου πολυτελείας, και των άμεσα ... -
Η μουσική ως επιστημονικό εργαλείο στη διάθεση του σύγχρονου Marketer: διαμόρφωση εικόνας προϊόντος και επιρροή καταναλωτικής συμπεριφοράς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2006)Ο ρόλος της μουσικής γενικότερα στο μάρκετινγκ και ειδικότερα στη διαφήμιση και στη δημιουργία ατμόσφαιρας ενός καταστήματος δεν έχει μελετηθεί αρκετά, συγκριτικά τουλάχιστον με άλλα εκτελεστικά στοιχεία της διαφήμισης ή ... -
Μελέτη αγοράς για βιομηχανικές υπηρεσίες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι, να βρούμε τις εκπαιδευτικές ανάγκες των επιχειρήσεων, αλλά και το πώς αυτές ικανοποιούνται και κάτω από ποιες συνθήκες. Για να το καταφέρουμε αυτό, κάνουμε χρήση της εμπειρικής έρευνας. ... -
Μοντέλο ανάλυσης διεθνούς στρατηγικής μάρκετινγκ. Σχεδιασμός στρατηγικής μάρκετινγκ για εταιρεία παροχής βιομηχανικών αποθηκών στη Ρουμανία :$bπροσδιορισμός των παραμέτρων που επηρεάζουν την ανάλυση στρατηγικής στο διεθνές μάρκετινγκ. Ανάλυση ελκυστικότητας της Ρουμανίας.Case study : η αγορά αποθηκών στην περιοχή του Βουκουρεστίου. Σχέδιο μάρκετινγκ
(2004-12-01)Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να αναπτύξει ένα υπόδειγμα ανάλυσης όλων των παραμέτρων που θα πρέπει να ληφθούν υπ΄ όψιν κατά την ανάλυση στρατηγικής μάρκετινγκ μιας επιχείρησης που δραστηριοποιείται στον διεθνή χώρο, ... -
Οικονομετρικές μέθοδοι εφαρμοσμένες στο μάρκετινγκ η περίπτωση της παραγοντικής ανάλυσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-10)Οι επιχειρηματίες και οι ερευνητές Μάρκετινγκ καλούνται καθημερινά να παίρνουν αποφάσεις, οι οποίες θα οδηγήσουν στην ομαλή και επιτυχημένη πορεία της επιχείρησης. Αποφάσεις σχετικά με την εισαγωγή κάποιου νέου προϊόντος ... -
Το μάρκετινγκ των κοινοτήτων περιορισμένης πρόσβασης
(2010-03-03)Σκοπός της εργασίας είναι να αποσαφηνιστούν οι λόγοι που ωθούν τους πολίτες στην εγκατάλειψη των αστικών κέντρων, αναζητώντας νέους τύπους οικιστικών αναπτύξεων μέσω της εξέτασης των αρχών της νέας πολεοδομίας και των ... -
Ψύκτες εμφιαλωμένου νερού σε επιχειρήσεις: κριτήρια επιλογής και παράγοντες ικανοποίησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Στην παρούσα εργασία εξετάστηκε το θέμα των ψυκτών εμφιαλωμένου νερού στις επιχειρήσεις καθώς και το ποια είναι τα κριτήρια επιλογής αυτών. Για το σκοπό αυτό διεξήχθει έρευνα με στόχο τη διερεύνηση της αγοραστικής συμπεριφοράς ...