Ψύκτες εμφιαλωμένου νερού σε επιχειρήσεις: κριτήρια επιλογής και παράγοντες ικανοποίησης
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Έρευνα αγοράς ; Εμφιαλωμένο νερό ; Αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτών ; Νομοθεσία ; ΕλλάδαΠερίληψη
Στην παρούσα εργασία εξετάστηκε το θέμα των ψυκτών εμφιαλωμένου νερού στις επιχειρήσεις καθώς και το ποια είναι τα κριτήρια επιλογής αυτών. Για το σκοπό αυτό διεξήχθει έρευνα με στόχο τη διερεύνηση της αγοραστικής συμπεριφοράς του καταναλωτικού κοινού καθώς και η αξιολόγηση του τρόπου πωλήσεως που εφαρμόζεται από το αρμόδιο τμήμα της εταιρίας, με απώτερο στόχο τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Αρχικά αναλύονται οι λόγοι ζήτησης σε εμφιαλωμένο νερό στην Ελλάδα και οι βασικές κατηγορίες εμφιαλωμένων νερών. Αναφέρεται η νομοθεσία η οποία διέπει τον κλάδο του εμφιαλωμένου νερού εξετάζοντας σε σημαντικό βαθμό τόσο την Ελληνική όσο και την Ευρωπαϊκή νομοθεσία, οι οποίες είναι μέρος του εξωτερικού περιβάλλοντος το οποίο σχετίζεται με την αγορά των ψυκτών εμφιαλωμένου νερού αλλά και του εμφιαλωμένου νερού γενικότερα.
Στο επόμενο κεφάλαιο παρουσιάζεται μια πλήρης βιβλιογραφική ανασκόπηση της υπάρχουσας κατάστασης η οποία εξετάζει κατά σειρά τα βασικά χαρακτηριστικά του κλάδου, κάνοντας εκτενή αναφορά στο εξωτερικό περιβάλλον με σαφή εστίαση στους πολιτικούς, οικονομικούς αλλά και τεχνολογικούς παράγοντες.
Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στην εταιρία και παρουσιάζονται οι ψύκτες εμφιαλωμένου νερού και οι ψύκτες νερού δικτύου που διαχειρίζεται η εταιρία. Αναφέρονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των ψυκτών.
Στο επόμενο κεφάλαιο περιγράφεται η μεθοδολογία της συγκεκριμένης έρευνας όπου αναλύεται ο σκοπός της εργασίας. Γίνεται περιγραφή του δείγματος, παρουσιάζεται ο σχεδιασμός του ερωτηματολογίου, με ποιον τρόπο πραγματοποιήθηκε η έρευνα, πως έγινε η συλλογή των ερωτηματολογίων αλλά και η μέτρηση των μεταβλητών.
Η ανάλυση των δεδομένων πραγματοποιήθηκε για το δείγμα των επιχειρήσεων και το δείγμα των ιδιωτών με τη χρήση στατιστικών μεθόδων όπως είναι η ανάλυση συχνοτήτων και η συνδυαστική πινακοποίηση ή σταυροειδούς πινακοποίηση. Παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας υπό τη μορφή πινάκων ή διαγραμμάτων.
Τέλος, στο τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζονται συνοπτικά τα αποτελέσματα της έρευνας μαζί με τα συμπεράσματα που προκύπτουν. Προτείνονται προτάσεις βελτίωση ως προς την επιχείρηση καθώς και προτάσεις και πιθανές κατευθύνσεις που θα μπορούσαν να ακολουθήσουν ανάλογες μελλοντικές μελέτες επί του ίδιου θέματος.