Μελέτη αγοράς για βιομηχανικές υπηρεσίες
Master Thesis
Συγγραφέας
Σωτηρόπουλος, Πάρις - Χαράλαμπος
Ημερομηνία
2016Επιβλέπων
Κάμπης, ΔημήτριοςΠροβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Έρευνα αγοράς ; Επιχειρηματική αριστεία ; Εκπαίδευση προσωπικού ; Διαδικτυακό μάρκετινγκ ; ΕρωτηματολόγιοΠερίληψη
Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι, να βρούμε τις εκπαιδευτικές ανάγκες των επιχειρήσεων, αλλά και το πώς αυτές ικανοποιούνται και κάτω από ποιες συνθήκες. Για να το καταφέρουμε αυτό, κάνουμε χρήση της εμπειρικής έρευνας. Η συγκεκριμένη έρευνα δεν θα μπορούσε να επιτευχθεί χωρίς την βοήθεια ενός μεγάλου οργανισμού που ειδικεύεται σε θέματα Συμβουλευτικής Management & Επιχειρηματικής Αριστείας.
Ο σχεδιασμός του ερωτηματολογίου έγινε με τέτοιο τρόπο, ώστε να μπορέσουμε να δώσουμε απαντήσεις σε κρίσιμα ερωτήματα, αλλά ταυτόχρονα να προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις την εκπαίδευση του προσωπικού τους.
Στο πλαίσιο αυτό, προσπαθήσαμε να προσδιορίσουμε το ποσό που είναι διατεθειμένες οι επιχειρήσεις να επενδύσουν στην εκπαίδευση του προσωπικού τους.
Επιπλέον, διερευνήθηκε ο τρόπος με τον οποίο ενημερώνονται οι επιχειρήσεις για τα προγράμματα εκπαίδευσης προσωπικού, καθώς επίσης και οι τύποι εκπαίδευσης που είναι πιο κοντά στις ανάγκες των επιχειρήσεων.
Επίσης, έγινε μια προσπάθεια να αναδειχτούν οι κυριότεροι τομείς εκπαίδευσης, έτσι ώστε να μπορέσουμε να διαπιστώσουμε που βρίσκεται το πραγματικό έλλειμμα εκπαίδευσης των επιχειρήσεων και να μπορέσουμε να εστιάσουμε σε αυτό.