Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "e-Shop"
Αποτελέσματα 10-18 από 18
-
Διαδικασίες και πρακτικές ηλεκτρονικού καταστήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Η παρούσα εργασία εκπονείται στα πλαίσια διπλωματικής εργασίας για το μεταπτυχιακό τμήμα Logistics του Πανεπιστημίου Πειραιά. Ο τίτλος της είναι « Διαδικασίες και Πρακτικές δημιουργίας ηλεκτρονικού καταστήματος». Τα ... -
Διαδικτυακές πλατφόρμες, Μελέτη περίπτωσης: ηλεκτρονικό κατάστημα Nak Shoes
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-12) -
Εξατομικευμένο ηλεκτρονικό κατάστημα σε Java Spring Boot
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-03)Η διπλωματική αυτή εργασία με τίτλο «Customized Eshop with Spring Boot», παρουσιάζει την ανάπτυξη ενός προσαρμοσμένου ηλεκτρονικού καταστήματος (Customized Eshop) χρησιμοποιώντας ως κύρια τεχνολογία το Framework Spring ... -
Επιχειρηματική αναλυτική στην πράξη : τμηματοποίηση πελατειακής βάσης και ανάλυση καλαθιού αγορών για ηλεκτρονικό κατάστημα αλυσίδας στο χώρο του λιανεμπορίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-04)Στη σύγχρονη εποχή της ανάλυσης δεδομένων, οι επιχειρήσεις βασίζονται ολοένα και περισσότερο σε προηγμένες τεχνικές αναλυτικής για την κατανόηση της συμπεριφοράς των πελατών και τη βελτιστοποίηση των επιχειρησιακών ... -
Η δημιουργία ενός business intelligence εργαλείου για την αγορά της ομορφιάς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-08)Το σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον στο οποίο λειτουργούν τα ηλεκτρονικά καταστήματα, επιβάλλει την υιοθέτηση πρακτικών και μεθόδων, που στόχο έχουν τη συνεχή εσωτερική βελτίωση των επιχειρήσεων και την καλύτερη εξυπηρέτηση ... -
Μελέτη, σχεδιασμός και δημιουργία διαδικτυακού τόπου εμπορικού περιεχομένου (e-shop) καλλυντικών ειδών με χρήση του συστήματος διαχείρισης περιεχομένου Opencart
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-05)Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στη μελέτη, τον σχεδιασμό και την κατασκευή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) για καλλυντικά, χρησιμοποιώντας το OpenCart. Σκοπός είναι ένα λειτουργικό, εύχρηστο και εύκολα ... -
Ο ρόλος των συναισθημάτων των Ελλήνων καταναλωτών στη χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09-22)Η ραγδαία ανάπτυξη και εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στη σύγχρονη αγορά διαμόρφωσε νέα δεδομένα τόσο για τις επιχειρήσεις, όσο και για τους καταναλωτές. Οι καταναλωτές μέσω του διαδικτύου, μπορούν να αναζητούν πληροφορίες ... -
Στρατηγική & τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ αύξησης μεριδίου online αγορών : ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-07)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση και η ανάλυση της στρατηγικής και των τεχνικών Διαδικτυακού Μάρκετινγκ, μέσω των οποίων, ελληνικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό ... -
Σύστημα λογισμικού e-supermarket, με e-shop και δυνατότητα εικονικής περιήγησης στο εσωτερικό του καταστήματος για εύρεση προσφορών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-05)