Διαδικασίες και πρακτικές ηλεκτρονικού καταστήματος
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/unipi/10657/Liosi_Christina.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ηλεκτρονικά καταστήματα ; Ηλεκτρονικό εμπόριο ; Ηλεκτρονικές πληρωμές ; Σχεδιασμός ιστοσελίδας ; e-ShopΠερίληψη
Η παρούσα εργασία εκπονείται στα πλαίσια διπλωματικής εργασίας για το μεταπτυχιακό τμήμα Logistics του Πανεπιστημίου Πειραιά. Ο τίτλος της είναι « Διαδικασίες και Πρακτικές δημιουργίας ηλεκτρονικού καταστήματος».
Τα τελευταία χρόνια το διαδίκτυο έχει εισβάλει δυναμικά στην ζωή μας , ακόμη δε περισσότερο στις κάθε είδους επαγγελματικές μας δραστηριότητες. Οι εταιρείες προσπαθούν να εξελίσσονται με ταχείς ρυθμούς προσαρμοζόμενες στην τάση της εποχής, η οποία επιβάλει την χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου για εμπορικές συναλλαγές
Το ηλεκτρονικό εμπόριο δίνει σ’ αυτές τη δυνατότητα να διαλέγουν μέσα από μια μεγάλη γκάμα επιχειρηματικών και τεχνολογικών επιλογών, εκείνο τον συνδυασμό με τον οποίο θα μπορέσουν με το μικρότερο δυνατό κόστος να μεγιστοποιήσουν την αποδοτικότητά τους. Οι επιχειρηματίες που ενδιαφέρονται να επενδύσουν στην νέα επιχειρηματική δραστηριότητα πρέπει να αποκτήσουν την ανάλογη τεχνογνωσία ούτως ώστε να μην υπάρχει τεχνοφοβία, αλλά να υπάρχουν οι απαραίτητες γνώσεις για να αξιοποιηθούν με άριστο τρόπο οι τεχνολογικές δυνατότητες ώστε να ενισχυθεί η επιχειρηματικότητα και να πετύχει το ηλεκτρονικό εμπόριο. Αυτοί που κάνουν τις σωστές στρατηγικές επιλογές ενσωματώνοντας τις νέες τεχνολογίες στις πρακτικές τους, αυτοί είναι που θα επιβιώσουν στην ολοένα και πιο απαιτητική επιχειρηματική πραγματικότητα.
Η εργασία είναι δομημένη σε 7 κεφάλαια τα οποία περιγράφονται συνοπτικά παρακάτω:
Το πρώτο κεφάλαιο περιλαμβάνει εισαγωγικές έννοιες σχετικά με το διαδίκτυο και το ηλεκτρονικό εμπόριο. Γίνεται μια σύντομη αναφορά στις κατηγορίες του ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς και στα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματά του.
Το δεύτερο κεφάλαιο περιέχει τα είδη των ηλεκτρονικών πληρωμών. Τους κυριότερους κινδύνους των ηλεκτρονικών συναλλαγών και κάποιους από τους τρόπους προφύλαξης των χρηστών.
Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τόσο παγκόσμια όσο και εθνικά στατιστικά για μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα του εύρους των παρεχόμενων δυνατοτήτων του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Στο τέταρτο κεφαλαίο γίνεται εισαγωγή στο κυρίως θέμα της εργασίας και εστιάζουμε στο θεσμικό πλαίσιο που διέπει την δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.
Στο πέμπτο κεφάλαιο περιγράφεται το ηλεκτρονικό κατάστημα (στο εφεξής: e-shop) μιας φαρμακευτικής εταιρείας που ακόμα είναι σε πιλοτικό στάδιο και ουσιαστικά είναι μια B2B πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών.
Στο έκτο κεφάλαιο αναλύονται οι μέθοδοι internet marketing για ένα επιτυχημένο και συνεπώς κερδοφόρο e-shop.
Τέλος το έβδομο κεφάλαιο περιέχει τα συμπεράσματα από την εργασία.