Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Νευροεπιστήμες"
Αποτελέσματα 4-10 από 10
-
Αλγόριθμοι ψηφιακής επεξεργασίας ηλεκτροεγκεφαλογραφήματος με στόχο την ταυτοποίηση του ατόμου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2002)Η γνωστική περιοχή και το αντικείμενο ενδιαφέροντος της παρούσας διατριβής είναι το Ηλεκτροεγκεφαλογράφημα (ΗΕΓ) ως εργαλείο αναγνώρισης της ατομικής ταυτότητας. Ο κύριος στόχος της διατριβής είναι η απομόνωση ιδιαίτερων, ... -
Εγκεφαλικές λειτουργίες & οικονομική συμπεριφορά : η επιστήμη της νευροοικονομίας
(2011-06-15)Με τη νευροοικονομία κατανοούμε καλύτερα τις διαδικασίες και τα ερεθίσματα που κρύβονται πίσω από τη λήψη κρίσιμων οικονομικών αποφάσεων και επιλογών, βάσει της βιολογίας. Με αυτόν το σκοπό, οι ερευνητές συγκεντρώνουν ... -
Νευροεπιστήμη και μάρκετινγκ
(2009-10-12)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει με απλό και κατανοητό τρόπο τις βασικές έννοιες της νευροεπιστήμης και την εφαρμογή τους σε πρακτικά θέματα. Αναλύεται ο τρόπος με τον οποίο η νευροεπιστήμη προκάλεσε αλλαγές ... -
Νευρομάρκετινγκ: η επίδραση των συναισθημάτων στην συμπεριφορά του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-01)Το νευρομάρκετινγκ είναι ένα αναδυόμενο πεδίο του μάρκετινγκ που βασίζεται στη μελέτη του εγκεφάλου των καταναλωτών και βοηθά τους marketers να μετρήσουν σε πραγματικό χρόνο τις αποκρίσεις των καταναλωτών οι οποίες οφείλονται ... -
Νευρομάρκετινγκ: η συσχέτιση του με το παραδοσιακό μάρκετινγκ και η θεωρία πίσω από την συμπεριφορά του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης τον νέο κλάδο του νευρομάρκετινγκ και την γενικότερη επίδραση του στην οικονομία και την συμπεριφορά των καταναλωτών. Συγκεκριμένα σε μια αναλυτικότερη ανασκόπηση της εργασίας ... -
Ο νευραλγικός ρόλος του νευρομάρκετινγκ στη διαμόρφωση της συμπεριφοράς του καταναλωτή και στη διαδικασία λήψης αποφάσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07)Σκοπός της εργασίας είναι η μελέτη του συνεχώς αναπτυσσόμενου κλάδου του νευρομάρκετινγκ και της άρρηκτης σύνδεσης του με την καταναλωτική συμπεριφορά, η οποία αποκωδικοποιείται εξερευνώντας το μυαλό του καταναλωτή ... -
Το νευρομάρκετινγκ και η επίδρασή του στη συμπεριφορά του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-05)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό να αναλύσει την αναπτυσσόμενη επιστήμη του Νευρομάρκετινγκ. Θα προσπαθήσει να την συνδέσει με την συμπεριφορά του καταναλωτή. Θα εξετάσει επίσης την επίδραση των τεχνικών της ...