Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Τηλεπικοινωνίες"
Αποτελέσματα 36-55 από 62
-
Οικονομική προστιθέμενη αξία - Κλάδος τηλεπικοινωνιών
(2013-02-27)Σκοπός της διπλωματικής αυτής εργασίας είναι η παρουσίαση ενός δείκτη που μετράει το οικονομικό κέρδος, την οικονομική προστιθέμενη αξία (Economic Value Added) και η εφαρμογή του στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών της Ελλάδας ... -
Οικονομοτεχνική μελέτη για ίδρυση τηλεφωνικού κέντρου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Σε όλη τη διάρκεια της ανθρωπότητας υπήρχε ανάγκη για οργάνωση είτε αυτή αφορούσε κάποια μορφής επιχείρηση, είτε οποιοδήποτε τομέα ενός κράτους. Η ανάγκη αυτή υπάρχει ακόμα και σήμερα, και λόγω της πολυπολοκότητας των ... -
Πρόγνωση οικονομικών μεγεθών εταιριών κλάδου τηλεπικοινωνιών
(2008-09-08)Ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών είναι ένας από τους κλάδους που αποτελούν στυλοβάτη για κάθε σύγχρονη οικονομία καθώς παίζει σημαντικό ρόλο στην διαμόρφωση των συνθηκών που βοηθούν στην ανάπτυξη της οικονομίας και της ... -
Στρατηγική σύγκριση ανταγωνιστικότητας (benchmarking) τηλεπικοινωνιακών οργανισμών.
(2002-12-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία, έχει σαν κύριο στόχο της, την επιστημονική προσέγγιση της στρατηγικής σύγκρισης αξιολόγησης (strategic benchmarking), επιλεγμένων με προκαθορισμένα κριτήρια τηλεπικοινωνιακών οργανισμών της ... -
Στρατηγική, δομές και μοντέλα διοίκησης στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-03)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τη στρατηγική, τις δομές και τα μοντέλα διοίκησης των επιχειρήσεων συγκεκριμένα στον κλάδο των Τηλεπικοινωνιών. Ειδικότερα, στο πρώτο κεφάλαιο θα αναλύσουμε την οργάνωση των ... -
Στρατηγικό μάνατζμεντ στο χώρο των ενοποιημένων επικοινωνιών
(2012-11-26)Οι ενοποιημένες επικοινωνίες (U.C - Unified Communications) είναι ένας επαναστατικός τομέας στο χώρο των τηλεπικοινωνιών ο οποίος εξελίσσεται διαρκώς και απευθύνεται κυρίως σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Προσφέρει στον ... -
Στρατηγικό μάνατζμεντ τηλεπικοινωνιακού οργανισμού. Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-02)Η παρούσα εργασία επιχειρεί να αναλύσει την σημασία της στρατηγικής και του στρατηγικού management και τον ρόλο που επιτελεί στην διοίκηση και την ανάπτυξη μίας εταιρίας. Η εταιρία που έχει επιλεχθεί είναι ο όμιλος ΟΤΕ. ... -
Στρατηγικός σχεδιασμός ολοκληρωμένης διεργασίας εξυπηρέτησης πελατών καταστήματος επιχείρησης τηλεπικοινωνιών
(2004-12-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί στο στρατηγικό σχεδιασμό της Ολοκληρωμένης Διεργασίας Εξυπηρέτησης Πελατών, έτσι ώστε να δημιουργηθεί ένα εργαλείο που θα εξασφαλίζει τη διαφανή αποτύπωση της λειτουργίας ενός ... -
Σύγκριση οικονομικών αποτελεσμάτων των κλάδων ενέργειας και τηλεπικοινωνιών για τα έτη 2001-2015 στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-02)Η παρούσα διπλωματική εργασία έρχεται να συγκρίνει τα οικονομικά αποτελέσματα των τομέων της ενέργειας και των τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα. Οι τομείς αυτοί έχουν βαρύνουσα σημασία για την ζωή των πολιτών καθώς θεωρείται ... -
Συγχωνεύσεις και εξαγορές. Μελέτη περίπτωσης στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών: εξαγορά της Hellas On Line από την Vodafone Ελλάδος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Η στρατηγική ανάπτυξης μέσω των συγχωνεύσεων και των εξαγορών, (στο εξής Σ&Ε) αποτελεί πλέον για τις επιχειρήσεις μία διαδεδομένη τακτική την οποία ακολουθούν ώστε να πετύχουν τους στόχους που έχουν ορίσει, να ξεπεράσουν ... -
Συμφωνίες στάθμης παρεχομένων υπηρεσιών
(2004-12-01)Τις τελευταίες δεκαετίες, τα Service Level Agreements έχουν αναδειχτεί ως η βασικότερη παράμετρος για την επιτυχημένη διαχείριση υπηρεσιών στους κλάδους της Τεχνολογίας της Πληροφορίας (ΙΤ) και των Τηλεπικοινωνιών. Ένα ... -
Σχέδιο μάρκετινγκ για την τηλεφωνία μέσω Διαδικτύου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-12)Η τηλεφωνία αποτελεί βασική τεχνολογία στη σημερινή κοινωνία. Καθώς κινούμαστε στην ψηφιακή εποχή, όπου η τεχνολογία αποκτά κυρίαρχο ρόλο, η τηλεφωνία κινείται επίσης προς την ψηφιοποίηση με την μορφή της τηλεφωνίας μέσω ... -
Σχέση διαφημιστικής δαπάνης και πωλήσεων στον κλάδο κινητής και σταθερής τηλεφωνίας
(2010-06-21)Η διαφήμιση συνιστά σήμερα βασικό εργαλείο του marketing με στόχο τη δημιουργία συγκριτικού πλεονεκτήματος για την επιχείρηση. Προβάλει τη διαφοροποίηση του προϊόντος της σε σχέση με εκείνα των ανταγωνιστών της και συμβάλλει ... -
Τεχνικές και συστήματα αυτοδιαχείρισης και μάθησης για δίκτυα υψηλών ταχυτήτων ασύρματης πρόσβασης
(2011-09-30)Η έννοια του Διαδικτύου του Μέλλοντος είναι ένα παγκοσμία αναδυόμενο θέμα στο οποίο οι παρόν φορείς των τηλεπικοινωνιών δεν είναι σε θέση να ανταποκριθούν. Για το σκοπό, η γνωσιακή/αυτόνομη διαχείριση των δικτύων και ... -
Τεχνολογίες πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών και εξ αποστάσεως μάθηση στη διδακτική θετικών επιστημών: ειδικές περιπτώσεις ευρωπαϊκών χωρών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τη χρήση των τεχνολογιών πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση και ιδιαίτερα στις θετικές επιστήμες. Το κύριο ερευνητικό ερώτημα που καλούμαστε να απαντήσουμε είναι ... -
Τηλεόραση μέσω του πρωτοκόλλου IP (IPTV) : αρχές λειτουργίας και δικτυακή υποστήριξη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-04)Σε αυτή τη μεταπτυχιακή διατριβή θα γίνει παρουσίαση της ψηφιακής τηλεόρασης μέσω του πρωτοκόλλου επικοινωνίας IP (Διαδίκτυο Protocol), γνωστής ως IPTV (Διαδίκτυο Protocol Television), εστιάζοντας στο κομμάτι του δικτύου ... -
Τηλεπικοινωνίες και ναυτιλία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-05)Η παρούσα εργασία ασχολείται με ένα από τους πιο νευραλγικούς τομείς στο ναυτιλιακό κλάδο και συγκεκριμένα με τις τηλεπικοινωνίες, μέσα από την οποία γίνεται μία εκτενής παρουσίαση και αναλυτική μελέτη των συστημάτων και ... -
Τηλεργασία / απομακρυσμένη εργασία, υγεία & ασφάλεια και παραγωγικότητα. Νέοι μέθοδοι διαδικασιών για τις επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11)Είναι φανερό πως η Τηλεργασία αποτελεί το παρόν και το μέλλον στη λειτουργία των επιχειρήσεων και στην καθημερινότητα του κάθε ανθρώπου. Το μέλλον της εργασίας αλλάζει μορφές συνεχώς, εξελίσσεται και προσαρμόζεται ανάλογα ... -
Τιμολόγηση τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-06)Οι τηλεπικοινωνίες είναι ένας από τους πιο σημαντικούς κλάδους της οικονομίας μιας χώρας, για αυτό και η ανάπτυξη που παρατηρείται είναι ραγδαία και ο ανταγωνισμός μεταξύ των εταιριών συνεχής και με αμείωτο ρυθμό. Οι ... -
Το franchise στην Ελλάδα και στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η διπλωματική χωρίζεται σε δύο μέρη, το πρώτο αφορά το θεωρητικό κομμάτι για τον θεσμό της δικαιόχρησης και το δεύτερο επικεντρώνεται στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών και στο χώρο της κινητής τηλεφωνίας. Στο πρώτο κεφάλαιο ...