Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Στρατηγικό μάνατζμεντ"
Αποτελέσματα 89-108 από 113
-
Στρατηγικό μάνατζμεντ μιας ελληνικής κατασκήνωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία, που αναπτύσσεται στο πλαίσιο του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ΜΒΑ-Tourism Management, εξετάζει το στρατηγικό μάνατζμεντ μιας ελληνικής ... -
Στρατηγικό μάνατζμεντ σε καινοτόμες συστάδες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί στην ανάλυση του στρατηγικού μάνατζμεντ εξετάζοντας την εφαρμογή του σε καινοτόμες συστάδες των νεοφυών επιχειρήσεων. Πιο συγκεκριμένα, μέσω της βιβλιογραφικής ανασκόπησης, ... -
Στρατηγικό μάνατζμεντ σε τουριστικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-07-07)Το στρατηγικό Μάνατζμεντ είναι βασικός πυλώνας τόσο ακαδημαϊκά όσο και πρακτικά καθώς είναι αναπόσπαστο κομμάτι μιας επιχείρησης. Είναι μια επιστήμη η οποία έγινε ευρέος γνωστή με αυξανόμενη πορεία τα τελευταία χρόνια, ... -
Στρατηγικό μάνατζμεντ στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις : το revenue management ως εργαλείο για τη λήψη διοικητικών αποφάσεων στα ξενοδοχεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-03-28)Βασικός σκοπός και κύριο αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση όλων των πτυχών, παραγόντων και εργαλείων του στρατηγικού μάνατζμεντ στον κλάδο των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων καθώς επίσης και η ... -
Στρατηγικό μάνατζμεντ στο ελληνικό περιβάλλον - Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07)Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η στρατηγική ανάλυση του ομίλου Elbisco και η τοποθέτηση του στον κλάδο των τυποποιημένων αρτοπαρα-σκευασμάτων. Η εξεταζόμενη επιχείρηση αναλύεται σε έξι κεφάλαια που έχουν ... -
Στρατηγικό μάνατζμεντ στο ναυτιλιακό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11) -
Στρατηγικό μάνατζμεντ στο χώρο των ενοποιημένων επικοινωνιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012)Οι ενοποιημένες επικοινωνίες (U.C - Unified Communications) είναι ένας επαναστατικός τομέας στο χώρο των τηλεπικοινωνιών ο οποίος εξελίσσεται διαρκώς και απευθύνεται κυρίως σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Προσφέρει στον ... -
Στρατηγικό μάνατζμεντ συνεταιριστικών ασφαλιστικών επιχειρήσεων: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Στην Ελλάδα, εξαιτίας της οικονομικής κρίσης που αντιμετωπίζει η χώρα, έχουν δημιουργηθεί ποικίλα προβλήματα σε διάφορα θέματα όπως και στην ασφάλιση. Με τη δημόσια ασφάλιση να βρίσκεται σε μία από τις δυσκολότερες στιγμές ... -
Στρατηγικό μάνατζμεντ τηλεοπτικών επιχειρήσεων, Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11)Στην παρούσα εργασία γίνεται προσπάθεια να καταγραφεί ένας από τους πλέον ανταγωνιστικούς κλάδους στην Ελλάδα, αυτός της ιδιωτικής τηλεόρασης. Ο ισχυρός ανταγωνισμός σε συνδυασμό με τις κοινωνικοπολιτικές συνθήκες και την ... -
Στρατηγικό μάνατζμεντ τηλεπικοινωνιακού οργανισμού. Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-02)Η παρούσα εργασία επιχειρεί να αναλύσει την σημασία της στρατηγικής και του στρατηγικού management και τον ρόλο που επιτελεί στην διοίκηση και την ανάπτυξη μίας εταιρίας. Η εταιρία που έχει επιλεχθεί είναι ο όμιλος ΟΤΕ. ... -
Στρατηγικό μάνατζμεντ τουριστικής επιχείρησης: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-25)Στόχος της παρούσας μελέτης περίπτωσης είναι να παρουσιάσει τον βέλτιστο τρόπο στρατηγικού μάνατζμεντ και τον κατάλληλο στρατηγικό σχεδιασμό για μια παραθεριστική ξενοδοχειακή μονάδα, της «Sun and Sea Eco Resort», στα ... -
Στρατηγικό μάνατζμεντ ως μοχλός ανάπτυξης μιας στρατηγικής επιχειρηματικής μονάδας ομίλου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Το στρατηγικό μάνατζμεντ αποτελεί το σημαντικότερο στοιχείο για την διαχρονική επιτυχημένη πορεία μιας επιχείρησης. Στο επίκεντρο του είναι η διαχείριση της αλλαγής, τόσο του εσωτερικού, όσο και του εξωτερικού περιβάλλοντος. ... -
Στρατηγικό μάνατζμεντ, μελέτη περίπτωσης εταιρείας τουριστικών επιχειρήσεων ESPERIA A.E. : διαμόρφωση και υλοποίηση στρατηγικού σχεδιασμού σε ελληνική ξενοδοχειακή επιχείρηση και ανάλυση των κυριότερων στοιχείων που σχετίζονται με το στρατηγικό μάνατζμεντ
(2003-12-01)Η παρούσα εργασία αποτελείται από δύο σημαντικά μέρη. Το πρώτο μέρος, από το πρώτο έως το ένατο κεφάλαιο, ασχολείται με την μελέτη του Στρατηγικού Μάνατζμεντ. Δίνεται έμφαση στην ανάγκη επαναπροσανατολισμού της θέσης και ... -
Στρατηγικό μάνατζμεντ: η περίπτωση μιας δημόσιας ελληνικής επιχείρησης
(2003-12-01)Η παρούσα εργασία έχει στόχο τη διαμόρφωση προτάσεων στρατηγικού σχεδιασμού για επιχείρηση του δημοσίου τομέα. Για την κατάθεση των προτάσεων είναι απαραίτητη η μελέτη του θεωρητικού υπόβαθρου του στρατηγικού μάνατζμεντ ... -
Συγχωνεύσεις και εξαγορές: περίπτωση οργανισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Ο όρος Συγχωνεύσεις & Εξαγορές (Σ&Ε) περιγράφει την αγορά, πώληση και συνένωση εταιρειών, των θυγατρικών τους αλλά και των περιουσιακών τους στοιχείων. Οι Συγχωνεύσεις και Εξαγορές διευκολύνουν και συμβάλλουν στην ανάγκη ... -
Συν-ανταγωνισμός και ο κλάδος του ελαιόλαδου στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02-07)Ο επιχειρηματικός κόσμος που δραστηριοποιούνται οι επιχειρήσεις εγκυμονεί κινδύνους και υπόκεινται σε σημαντικές μεταβολές που ωθεί τις επιχειρήσεις σε ένα συνεχή πόλεμο για επιβίωση. Οι εταιρείες που αποδέχονται και ... -
Συστημικές προσεγγίσεις σε στρατηγικό μάνατζμεντ στην Alouette Α.Ε.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-02)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο την παρουσίαση και εφαρμογή συστημικών προσεγγίσεων, με σκοπό τη διαμόρφωση της στρατηγικής μίας επιχείρησης. Αρχικά γίνεται μία παρουσίαση των βασικών ... -
Τα πολιτιστικά κέντρα ως μέσο ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στον τουρισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-09)Στην παρούσα εργασία επιχειρείται να εξεταστεί πως ένα πολιτιστικό κέντρο μπορεί να αποτελέσει έναν βασικό μοχλό ανάπτυξης για τον τουρισμό και μέσα από αυτό μια χώρα να καταφέρει να δημιουργήσει ένα σημαντικό ανταγωνιστικό ... -
Τεχνολογική καινοτομία και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον κλάδο παραγωγής ελαιόλαδου. Μελέτη σκοπιμότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Στη σημερινή η παγκόσμια οικονομία αποτελείται από μια ευρεία ποικιλία καταναλωτικών αγαθών και υπηρεσιών που στόχος τους είναι η ικανοποίηση των ολοένα και περισσότερων καταναλωτικών αναγκών των ανθρώπων. Η εξέλιξη που ... -
Το στρατηγικό μάνατζμεντ ανθρωπίνων πόρων ως παράγοντας δημιουργίας και διατήρησης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-05-16)Από τους πρωταρχικούς σκοπούς των επιχειρήσεων, πέραν της επιβίωσης τους είναι και η απόκτηση Ανταγωνιστικού Πλεονεκτήματος, το οποίο θα πρέπει να είναι Διατηρήσιμο ώστε η επιχείρηση να επιβιώσει μακροπρόθεσμα. Τα τελευταία ...