Στρατηγικό μάνατζμεντ τηλεοπτικών επιχειρήσεων, Μελέτη περίπτωσης
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Στρατηγικό μάνατζμεντ ; Τηλεοπτικοί σταθμοίΠερίληψη
Στην παρούσα εργασία γίνεται προσπάθεια να καταγραφεί ένας από τους πλέον ανταγωνιστικούς κλάδους στην Ελλάδα, αυτός της ιδιωτικής τηλεόρασης. Ο ισχυρός ανταγωνισμός σε συνδυασμό με τις κοινωνικοπολιτικές συνθήκες και την οικονομική συνθήκη των καιρών επιβάλλουν το σχεδιασμό στρατηγικών πλάνων και επιχειρηματικών πρακτικών, που θα ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις του χώρου, για να αντιμετωπίσουν επιτυχώς τις προκλήσεις της εποχής.