Show simple item record

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΚαμπόλη, Φανή
dc.date.accessioned2018-11-26T08:17:09Z
dc.date.available2018-11-26T08:17:09Z
dc.date.issued2018-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11646
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία γίνεται προσπάθεια να καταγραφεί ένας από τους πλέον ανταγωνιστικούς κλάδους στην Ελλάδα, αυτός της ιδιωτικής τηλεόρασης. Ο ισχυρός ανταγωνισμός σε συνδυασμό με τις κοινωνικοπολιτικές συνθήκες και την οικονομική συνθήκη των καιρών επιβάλλουν το σχεδιασμό στρατηγικών πλάνων και επιχειρηματικών πρακτικών, που θα ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις του χώρου, για να αντιμετωπίσουν επιτυχώς τις προκλήσεις της εποχής.el
dc.format.extent67el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΣτρατηγικό μάνατζμεντ τηλεοπτικών επιχειρήσεων, Μελέτη περίπτωσηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordΣτρατηγικό μάνατζμεντel
dc.subject.keywordΤηλεοπτικοί σταθμοίel
dc.date.defense2018-11-22


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»