Στρατηγικό μάνατζμεντ σε τουριστικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα: μελέτη περίπτωσης
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Στρατηγικό μάνατζμεντ ; Διοίκηση επιχειρήσεων ; Τουριστικές επιχειρήσεις ; Τουριστικό μάνατζμεντ ; Strategic management ; Tourism management ; Μικρομεσαίες επιχειρήσειςΠερίληψη
Το στρατηγικό Μάνατζμεντ είναι βασικός πυλώνας τόσο ακαδημαϊκά όσο και πρακτικά καθώς είναι αναπόσπαστο κομμάτι μιας επιχείρησης. Είναι μια επιστήμη η οποία έγινε ευρέος γνωστή με αυξανόμενη πορεία τα τελευταία χρόνια, προσπαθώντας να βοηθήσει επιχειρήσεις να ανταπεξέλθουν και να ξεχωρίσουν ενόψει μιας προβληματικής κατάστασης.
Η συγκεκριμένη διπλωματική στοχεύει στο να αναλύσει και να εξηγήσει τα βασικά σημεία εκείνα του μοντέλου του στρατηγικού μάνατζμεντ, θεωρητικά αλλά και πρακτικά με τη μελέτη ειδικής περίπτωσης (case study). Πιο συγκεκριμένα ο αναγνώστης μπορεί να ακολουθήσει τα μοντέλα που παρουσιάζονται και να κάνει χρήση αυτών στις επιχειρήσεις του. Υπάρχουν τρία κεφάλαια εκ των οποίων χωρίζονται σε δύο μέρη, το πρώτο μέρος διαθέτει το 1ο και 2ο κεφάλαιο με θεωρητικό υπόβαθρο και το δεύτερο μέρος διαθέτει το πρακτικό κομμάτι με τη μελέτη της ειδικής περίπτωσης (case study). Η διπλωματική είναι επικεντρωμένη στο στρατηγικό μάνατζμεντ μικρομεσαίων επιχειρήσεων με προσανατολισμό ιδιαίτερα στις τουριστικές επιχειρήσεις.
Στο πρώτο κεφάλαιο υπάρχει η εισαγωγή στο στρατηγικό μάνατζμεντ, αναλύοντας τους βασικούς του όρους καθώς παρουσιάζεται η «ραχοκοκαλιά» του συγκεκριμένου μοντέλου σε θεωρητικό υπόβαθρο. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται ο τουρισμός στην Ελλάδα, ο ξενοδοχειακός κλάδος, οι Κυκλάδες και το νησί της Πάρου.
Τέλος, στο τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο υπάρχει η μελέτη της ειδικής περίπτωσης (case study) που γίνεται ουσιαστικά η παρουσίαση της επιχείρησης «Sea Boutique Hotel» με την ανάλυση και μελέτη των βασικότερων θεμάτων στρατηγικού μάνατζμεντ.