Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΜπαφίτη, Βίκυ
dc.date.accessioned2020-09-08T05:42:15Z
dc.date.available2020-09-08T05:42:15Z
dc.date.issued2020-07-07
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12885
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/308
dc.description.abstractΤο στρατηγικό Μάνατζμεντ είναι βασικός πυλώνας τόσο ακαδημαϊκά όσο και πρακτικά καθώς είναι αναπόσπαστο κομμάτι μιας επιχείρησης. Είναι μια επιστήμη η οποία έγινε ευρέος γνωστή με αυξανόμενη πορεία τα τελευταία χρόνια, προσπαθώντας να βοηθήσει επιχειρήσεις να ανταπεξέλθουν και να ξεχωρίσουν ενόψει μιας προβληματικής κατάστασης. Η συγκεκριμένη διπλωματική στοχεύει στο να αναλύσει και να εξηγήσει τα βασικά σημεία εκείνα του μοντέλου του στρατηγικού μάνατζμεντ, θεωρητικά αλλά και πρακτικά με τη μελέτη ειδικής περίπτωσης (case study). Πιο συγκεκριμένα ο αναγνώστης μπορεί να ακολουθήσει τα μοντέλα που παρουσιάζονται και να κάνει χρήση αυτών στις επιχειρήσεις του. Υπάρχουν τρία κεφάλαια εκ των οποίων χωρίζονται σε δύο μέρη, το πρώτο μέρος διαθέτει το 1ο και 2ο κεφάλαιο με θεωρητικό υπόβαθρο και το δεύτερο μέρος διαθέτει το πρακτικό κομμάτι με τη μελέτη της ειδικής περίπτωσης (case study). Η διπλωματική είναι επικεντρωμένη στο στρατηγικό μάνατζμεντ μικρομεσαίων επιχειρήσεων με προσανατολισμό ιδιαίτερα στις τουριστικές επιχειρήσεις. Στο πρώτο κεφάλαιο υπάρχει η εισαγωγή στο στρατηγικό μάνατζμεντ, αναλύοντας τους βασικούς του όρους καθώς παρουσιάζεται η «ραχοκοκαλιά» του συγκεκριμένου μοντέλου σε θεωρητικό υπόβαθρο. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται ο τουρισμός στην Ελλάδα, ο ξενοδοχειακός κλάδος, οι Κυκλάδες και το νησί της Πάρου. Τέλος, στο τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο υπάρχει η μελέτη της ειδικής περίπτωσης (case study) που γίνεται ουσιαστικά η παρουσίαση της επιχείρησης «Sea Boutique Hotel» με την ανάλυση και μελέτη των βασικότερων θεμάτων στρατηγικού μάνατζμεντ.el
dc.format.extent117el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΣτρατηγικό μάνατζμεντ σε τουριστικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα: μελέτη περίπτωσηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENStrategic management is a key pillar both academically and practically as it is an integral part of a business. It is a science that has become widely known in recent years, trying to help businesses cope and stand out in the face of a difficult situation. This dissertation aims to analyze and explain those key points of the model of strategic management, theoretically and practically with the case study. More specifically, the reader can follow the models presented and use them in businesses. There are three chapters of which are divided into two parts, the first part includes the 1st and 2nd chapters with a theoretical background and the second part has the practical part with the case study. The dissertation is focused on the strategic management of small and medium-sized enterprises with a special focus on tourism industry. In the first chapter there is the introduction in strategic management, analyzing its basic terms and presenting the “backbone” of this model in a theoretically background. The second chapter analyzes tourism in Greece, the hotel industry, the Cyclades and the island of Paros. Finally, in the third and last chapter there is the case study which is essentially the presentation of the company “sea boutique hotel” with the analysis and study of the main issues of strategic management.el
dc.contributor.masterMBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμούel
dc.subject.keywordΣτρατηγικό μάνατζμεντel
dc.subject.keywordΔιοίκηση επιχειρήσεωνel
dc.subject.keywordΤουριστικές επιχειρήσειςel
dc.subject.keywordΤουριστικό μάνατζμεντel
dc.subject.keywordStrategic managementel
dc.subject.keywordTourism managementel
dc.subject.keywordΜικρομεσαίες επιχειρήσειςel
dc.date.defense2020-07-17


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»