• A comparative study of insulin's pricing policy in the USA and the UK 

      Γκρίνια, Μένη Μαρία Ελβίρα; Gkrinia, Meni Maria Elvira (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
      Η παρούσα εργασία αναλύει την πολιτική κοστολόγησης της ινσουλίνης στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς και τους παράγοντες που τη διαμορφώνουν. Κρίθηκε μεταξύ άλλων σκόπιμο να αναλυθεί και το επιδημιολογικό προφίλ ...
    • ABC method logistics για την εταιρεία ΕΛΑΙΣ 

      Ρούσσος, Κωνσταντίνος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)
      Η εργασία ασχολήθηκε με τις μεθόδους λογιστικής για την εταιρία ΕΛΑΙΣ και ολοκληρώθηκε μέσα από επτά κεφάλαια. Αναμφισβήτητα, τις τελευταίες δεκαετίες έχουν λάβει χώρα σημαντικές αλλαγές στο επιχειρησιακό περιβάλλον σε ...
    • Access pricing model 

      Δημητρακάκη, Γεωργία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο να παρουσιάσει και να αναλύσει έννοιες που αφορούν στο σύγχρονο οικονομικό περιβάλλον. Ειδικότερα, η μελέτη αυτή επικεντρώνεται στη δεσπόζουσα θέση που κατέχει μια εταιρεία στην ...
    • Access pricing model 

      Ανδριόπουλος, Γεώργιος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο να παρουσιάσει και να αναλύσει έννοιες που αφορούν στο σύγχρονο οικονομικό περιβάλλον. Ειδικότερα, η μελέτη αυτή επικεντρώνεται στη δεσπόζουσα θέση που κατέχει μια εταιρεία στην ...
    • ACS Ελλάδος 

      Χαραλαμπόπουλος, Αντώνης (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
      Στη παρούσα εργασία, θα αναπτύξουμε την επιχείρηση ACS Ελλάδος η οποία είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες στον κλάδο των ταχυμεταφορών. Παρά τις μεγάλες δυσκολίες τις οποίες κατά καιρούς αντιμετώπιζε μπόρεσε και ...
    • Administrative personnel supporting post graduate programs of study and servant leadership effect on post graduate students' satisfaction 

      Katsarea, Adamantia; Κατσαρέα, Αδαμαντία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-05)
      Η ηγεσία περιλαμβάνει διάφορες θεωρίες και στυλ, με διαφορές που επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο ασκείται, ποιος εξ αυτών θεωρείται ύψιστης σημασίας και πώς επιτυγχάνονται οι στόχοι. Οι διαφορές μεταξύ διευθυντών ...
    • Ambient media adversting : σύγχρονα εργαλεία διαφήμισης στην ελληνική αγορά. Η οπτική των διαφημιστών 

      Χατζημποντόζη, Κωνσταντίνα Μ. (2011-03-23)
      Η πληθώρα διαφημιστικών μηνυμάτων που βομβαρδίζουν καθημερινά το καταναλωτικό κοινό έχει προκαλέσει την ανάπτυξη από μέρους του, μηχανισμών αντίστασης σε αυτά τα μηνύματα. Το γεγονός αυτό κάνει επιτακτική την ανάγκη εξεύρεσης ...
    • Analysis of bioeconomy strategies 

      Κολλάρου, Αννέζα; Kollarou, Anneza (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-10)
      Τις τελευταίες δεκαετίες, ο πλανήτης μας αντιμετωπίζει όλο και περισσότερες παγκόσμιες προκλήσεις, όπως η αύξηση του πληθυσμού παγκοσμίως, η εξάντληση των ορυκτών πρώτων πόρων, η ανεπαρκής παραγωγή τροφίμων, η κλιματική ...
    • Appliance of food logistics in hospitals as a part of HACCP 

      Κρούσκη, Μαρίνα Ν. (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009)
      Η παρούσα έχει ως στόχο την ανίχνευση του επιπέδου οργάνωσης των food logistics στα νοσοκομεία, ιδιωτικά και δημόσια, τόσο του εσωτερικού όσο και του εξωτερικού, σε συνεργασία με τις οδηγίες και κατευθύνσεις του HACCP, ...
    • Authorized generic drugs (AG’s) : η διείσδυσή τους στη φαρμακευτική αγορά, η ΄΄υβριδική στρατηγική΄΄ ματαίωσης του ανταγωνισμού και οι οικονομικές επιπτώσεις στο δημόσιο σύστημα υγείας και τους ασθενείς, από την καθυστερημένη εισαγωγή των ΄΄true generics΄΄ στην αγορά 

      Παπαγεωργοπούλου, Άννα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
      Οι υψηλές τιμές των πρωτότυπων φαρμάκων επηρεάζονται ιδιαίτερα από την έγκαιρη διαθεσιμότητα γενόσημων φαρμάκων στην αγορά, γεγονός που αποτελεί κεντρικό ζήτημα για την υγειονομική περίθαλψη, δεδομένου ότι τα φάρμακα ...
    • Balanced scorecard : θεωρητική προσέγγιση και πρακτική εφαρμογή στη λιμενική βιομηχανία 

      Κλεφτάκης, Δημήτριος Α. (2008-02-06)
      Ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι να αναδείξει την ανάγκη των επιχειρήσεων να εγκαταλείψουν τα παραδοσιακά συστήματα μέτρησης της απόδοσής τους και να προσανατολιστούν σε νέες μεθοδολογίες και πρακτικές, όπως το ...
    • Balanced scorecard and its implementation in business strategy 

      Ορφανού, Μαγδαληνή - Χριστίνα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
      Ένα από τα πιο σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζει μια επιχείρηση είναι να φέρουν σε ισορροπία μακροπρόθεσμες στρατηγικές, οι οποίες αποτελούν προτεραιότητα για την επιχείρηση. Υψηλής κλάσης διαδικασίες δεν μπορούν να ...
    • Bancassurance στην Ελλάδα. 

      Ψαρογιάννη, Βασιλική (2015-01-21)
      Τις τελευταίες δεκαετίες ο θεσμός του bancassurance αποτελεί μια από τις σημαντικότερες αλλαγές στον τραπεζικό ασφαλιστικό τομέα Λόγω της δυσμενούς οικονομικής κατάστασης που επικρατεί τα τελευταία χρόνια η συμβολή της ...
    • Banking digital transformation 

      Παπαδοπούλου, Μαρία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-11)
      Στην εποχή που διανύουμε παρατηρούμε μια συνεχή πρόοδο της τεχνολογίας που λαμβάνει χώρα σε όλο και περισσότερους τομείς της οικονομίας μας. Σε αυτή την εξέλιξη δεν μπορεί να μην συμμετέχει και να μεταβάλλεται το τραπεζικό ...
    • Blockchain & cryptocurrencies: marketing strategies 

      Σπυροπούλου, Διονυσία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
      H τεχνολογία Blockchain έχει προχωρήσει ως λύση στην παγκόσμια κρίση εμπιστοσύνης. Πράγματι, οι μοναδικές δυνατότητες του Blockchain, ορισμένοι υποστηρίζουν, παρακάμπτουν την ανάγκη εμπιστοσύνης, γι 'αυτό και μερικές φορές ...
    • Brand equity στον κλάδο της υγείας συγκριτική ανάλυση ελληνικών νοσοκομείων 

      Σωτηρόπουλος, Αριστείδης (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
      Η μέτρηση της φήμης ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας (brand equity) είναι περίπλοκη αλλά και σημαντική διαδικασία για μια εταιρία επειδή της παρέχει πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών της και της δίνει τη δυνατότητα να ...
    • Brand safety και η επίδραση στην ψυχολογία των ανθρώπων 

      Γράβος, Δημήτριος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
      Η παρούσα μελέτη εξετάζει το φαινόμενο της ασφαλείας της επωνυμίας (brand safety) μέσω μίας δευτερογενούς εξέτασης της βιβλιογραφίας στο θέμα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και της ασφάλειας της επωνυμίας με απώτερο σκοπό ...
    • Business incubators : from theory to practice 

      Τριανταφυλλοπούλου, Xριστίνα (2007-05-22)
      This thesis is a theoretical and practical approach of the incubation process in Greece. It is structured in parts in order to examine all the different components of the concept of incubation. The structure that is followed, ...
    • Business plan - επιχειρηματικό σχέδιο για διαγνωστικό κέντρο 

      Παυλίδη, Ελένη (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
      Η συγκεκριμένη μελέτη προσδοκεί να συντάξει ένα σωστά δομημένο επιχειρηματικό σχέδιο για τη λειτουργία ενός νέου Διαγνωστικού Κέντρου, καθώς κι ενός παραρτήματός του. Το Διαγνωστικό Κέντρο θα έχει έδρα του τη Θεσσαλονίκη ...
    • Business plan για την ίδρυση κέντρου αποθεραπείας και αποκατάστασης 

      Μυλωνάς, Αντώνιος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2008)
      Στην παρούσα εργασία γίνεται προσπάθεια να προσδιοριστεί το επιχειρηματικό σχέδιο ως διαδικασία, η οποία θα εφαρμοστεί για την ίδρυση ενός κέντρου αποθεραπείας και αποκατάστασης ατόμων με ειδικές ανάγκες. Ο επιχειρηματικός ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»