Now showing items 1-20 of 1165

  • ABC method logistics για την εταιρεία ΕΛΑΙΣ 

    Ρούσσος, Κωνσταντίνος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)
    Η εργασία ασχολήθηκε με τις μεθόδους λογιστικής για την εταιρία ΕΛΑΙΣ και ολοκληρώθηκε μέσα από επτά κεφάλαια. Αναμφισβήτητα, τις τελευταίες δεκαετίες έχουν λάβει χώρα σημαντικές αλλαγές στο επιχειρησιακό περιβάλλον σε ...
  • Access pricing model 

    Ανδριόπουλος, Γεώργιος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
    Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο να παρουσιάσει και να αναλύσει έννοιες που αφορούν στο σύγχρονο οικονομικό περιβάλλον. Ειδικότερα, η μελέτη αυτή επικεντρώνεται στη δεσπόζουσα θέση που κατέχει μια εταιρεία στην ...
  • Access pricing model 

    Δημητρακάκη, Γεωργία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
    Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο να παρουσιάσει και να αναλύσει έννοιες που αφορούν στο σύγχρονο οικονομικό περιβάλλον. Ειδικότερα, η μελέτη αυτή επικεντρώνεται στη δεσπόζουσα θέση που κατέχει μια εταιρεία στην ...
  • Ambient media adversting : σύγχρονα εργαλεία διαφήμισης στην ελληνική αγορά. Η οπτική των διαφημιστών 

    Χατζημποντόζη, Κωνσταντίνα Μ. (2011-03-23)
    Η πληθώρα διαφημιστικών μηνυμάτων που βομβαρδίζουν καθημερινά το καταναλωτικό κοινό έχει προκαλέσει την ανάπτυξη από μέρους του, μηχανισμών αντίστασης σε αυτά τα μηνύματα. Το γεγονός αυτό κάνει επιτακτική την ανάγκη εξεύρεσης ...
  • Appliance of food logistics in hospitals as a part of HACCP 

    Κρούσκη, Μαρίνα Ν. (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009)
    Η παρούσα έχει ως στόχο την ανίχνευση του επιπέδου οργάνωσης των food logistics στα νοσοκομεία, ιδιωτικά και δημόσια, τόσο του εσωτερικού όσο και του εξωτερικού, σε συνεργασία με τις οδηγίες και κατευθύνσεις του HACCP, ...
  • Balanced scorecard : θεωρητική προσέγγιση και πρακτική εφαρμογή στη λιμενική βιομηχανία 

    Κλεφτάκης, Δημήτριος Α. (2008-02-06)
    Ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι να αναδείξει την ανάγκη των επιχειρήσεων να εγκαταλείψουν τα παραδοσιακά συστήματα μέτρησης της απόδοσής τους και να προσανατολιστούν σε νέες μεθοδολογίες και πρακτικές, όπως το ...
  • Balanced scorecard and its implementation in business strategy 

    Ορφανού, Μαγδαληνή - Χριστίνα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
    Ένα από τα πιο σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζει μια επιχείρηση είναι να φέρουν σε ισορροπία μακροπρόθεσμες στρατηγικές, οι οποίες αποτελούν προτεραιότητα για την επιχείρηση. Υψηλής κλάσης διαδικασίες δεν μπορούν να ...
  • Bancassurance στην Ελλάδα. 

    Ψαρογιάννη, Βασιλική (2015-01-21)
    Τις τελευταίες δεκαετίες ο θεσμός του bancassurance αποτελεί μια από τις σημαντικότερες αλλαγές στον τραπεζικό ασφαλιστικό τομέα Λόγω της δυσμενούς οικονομικής κατάστασης που επικρατεί τα τελευταία χρόνια η συμβολή της ...
  • Brand equity στον κλάδο της υγείας συγκριτική ανάλυση ελληνικών νοσοκομείων 

    Σωτηρόπουλος, Αριστείδης (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
    Η μέτρηση της φήμης ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας (brand equity) είναι περίπλοκη αλλά και σημαντική διαδικασία για μια εταιρία επειδή της παρέχει πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών της και της δίνει τη δυνατότητα να ...
  • Business incubators : from theory to practice 

    Τριανταφυλλοπούλου, Xριστίνα (2007-05-22)
    This thesis is a theoretical and practical approach of the incubation process in Greece. It is structured in parts in order to examine all the different components of the concept of incubation. The structure that is followed, ...
  • Business plan - επιχειρηματικό σχέδιο για διαγνωστικό κέντρο 

    Παυλίδη, Ελένη (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
    Η συγκεκριμένη μελέτη προσδοκεί να συντάξει ένα σωστά δομημένο επιχειρηματικό σχέδιο για τη λειτουργία ενός νέου Διαγνωστικού Κέντρου, καθώς κι ενός παραρτήματός του. Το Διαγνωστικό Κέντρο θα έχει έδρα του τη Θεσσαλονίκη ...
  • Business plan για την ίδρυση κέντρου αποθεραπείας και αποκατάστασης 

    Μυλωνάς, Αντώνιος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2008)
    Στην παρούσα εργασία γίνεται προσπάθεια να προσδιοριστεί το επιχειρηματικό σχέδιο ως διαδικασία, η οποία θα εφαρμοστεί για την ίδρυση ενός κέντρου αποθεραπείας και αποκατάστασης ατόμων με ειδικές ανάγκες. Ο επιχειρηματικός ...
  • Business plan δημιουργίας μικρής μονάδας παροχής υπηρεσιών υγείας 

    Νταϊλιάνης, Ανδρέας (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
    Οι πληθυσμοί των σύγχρονων κοινωνιών χαρακτηρίζονται από αυξημένες προσδοκίες για ιατρική περίθαλψη, οι οποίες εξασφαλίζουν καλύτερη ποιότητα ζωής. Η πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας (ΠΦΥ) αποτελεί θεμέλιο λίθο ενός ολοκληρωμένου ...
  • Businessplan για την ίδρυση κέντρου αποκατάστασης στο νομό Καβάλας 

    Κατσιφαράκη, Αργυρώ (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
    Η πρότασή μας αφορά στην ανάπτυξη μιας σημαντικής επιχείρησης στην ελληνική αγορά, ήτοι ένα κέντρο αποκατάστασης αποθεραπείας στο νομό Καβάλας, το οποίο υπολογίζεται ότι θα μπορεί να βελτιώσει την ποιότητα ζωής των κατοίκων ...
  • Crowdfunding και νεοφυείς επιχειρήσεις : μια διερευνητική μελέτη 

    Μουράτας, Ερτίσα- Ανδριάνα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11-12)
    Ο πληθοπορισμός (crowdfunding) είναι μια πρακτική συγκέντρωσης κεφαλαίων, που άρχισε να αναπτύσσεται ραγδαία τα τελευταία χρόνια με την εξέλιξη της τεχνολογίας και κυρίως μέσω της δημιουργίας των κοινωνικών δικτύων. ...
  • Cultivating service brand equity & brand revitalization : case study: χρυσός οδηγός 

    Σικαλιά, Σταυρούλα (2011-06-09)
    Στην παρούσα ερευνητική εργασία γίνεται αναφορά στην εταιρεία παροχής πληροφοριών ΧΡΥΣΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΝΤΥΠΗ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ Α.Ε και στις μεθόδους που επιλέχθηκαν ώστε η εταιρεία να βελτιώσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες ...
  • Customer relationship management : στρατηγική και πρακτικές στην κινητή τηλεφωνία 

    Σαμπάνη, Ιωάννα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-10)
    Η ραγδαία μεταβολή του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος στον Τηλεπικοινωνιακό κλάδο και συγκεκριμένα στην κινητή τηλεφωνία, που συντελέστηκε την τελευταία δεκαετία λόγω της απελευθέρωσης της αγοράς, της όξυνσης του ανταγωνισμού, ...
  • Customer relationship management : στρατηγική και πρακτικές στον τηλεπικοινωνιακό κλάδο 

    Μανιατέα, Παναγιώτα Κ. (2010-01-21)
    Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει την έννοια και τα οφέλη του CRM στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών, δίνοντας έμφαση στη στρατηγική του διάσταση. Παρατίθενται προτάσεις και εργαλεία που κρίνονται ...
  • E-banking και συναλλαγές μέσω κινητού τηλεφώνου 

    Γκάτσου, Αργυρώ (2011-06-15)
    Σε εκατομμύρια ανέρχεται πλέον ο αριθμός των ανθρώπων σε ολόκληρο τον κόσμο αλλά και στην Ελλάδα που αποτελούν μέλη της παγκόσμιας κοινωνίας του Internet. Το Διαδίκτυο είναι ένα παγκόσμιο μέσο επικοινωνίας που έχει όλο και ...
  • E-commerce & e-strategy : εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου στη δραστηριότητα δυο μεγάλων πολυεθνικών επιχειρήσεων: Procter&Gamble και Unilever 

    Τσακρακίδου, Γεωργία Η. (2007-11-26)
    Στο πλαίσιο της πραγματικής επανάστασης που έχουν προκαλέσει οι ραγδαίες εξελίξεις στο τομέα της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών, το ευρύτερο οικονομικό και επιχειρησιακό περιβάλλον χαρακτηρίζεται από τη διεθνοποίηση ...

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»