Now showing items 22-41 of 1275

  • Franchising : η παρουσία του στην Ελλάδα 

    Χουλιάρα, Νεκταρία (2007-06-21)
    Ο θεσμός της δικαιόχρησης βασίζεται σε μια σύμβαση συνεργασίας μεταξύ δύο επιχειρήσεων και διακρίνεται από συγγενείς μορφές επιχειρηματικής δραστηριότητας όπως η εμπορική αντιπροσωπεία ή ο εξουσιοδοτημένος έμπορος – ...
  • Franchising και οικονομική κρίση. Πως μπορεί να εξελιχθεί μια νέα επιχειρηματική ιδέα μέσω franchising 

    Καπογιάννη, Κατερίνα - Δέσποινα Μ. (2012-11-30)
    Η συγκεκριμένη έρευνα, αρχικά, στοχεύει να αναλύσει τον όρο του franchising, την ιστορική εξέλιξη του καθώς και τη νομοθεσία γύρω από τον όρο αυτό. Πριν από μερικά χρόνια, όταν το franchising άρχισε να εξαπλώνεται στην ...
  • Green HRM : περιβαλλοντικά υπεύθυνοι εργαζόμενοι, πράσινος χώρος εργασίας 

    Χαντζή, Νικολέτα (2009-11-11)
    Η παρούσα εργασία με τίτλο Green HRM – Περιβαλλοντικά Υπεύθυνοι Εργαζόμενοι - Πράσινος Χώρος Εργασίας εκπονήθηκε στα πλαίσια απόκτησης του συγκεκριμένου μεταπτυχιακού τίτλου. Εφαλτήριο για την επιλογή του συγκεκριμένου ...
  • H διαφήμιση στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας : η περίπτωση των εταιρειών Cosmote και Vodafone 

    Χατζής, Νικόλαος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09)
    Σε μια εποχή, όπου υπάρχει ραγδαία εξέλιξη στον τομέα των τηλεπικοινωνιών και ειδικότερα της κινητής τηλεφωνίας, οι χρήστες απαιτούν ποιότητα υπηρεσιών και εξυπηρέτησης. Ο έντονος ανταγωνισμός με την είσοδο νέων εταιρειών ...
  • H διαχρονική εξέλιξη των δημοσίων δαπανών στην υγεία, παιδεία και άμυνα και συγκριτική μελέτη αυτών με τις μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες για τα έτη 1996-2015 

    Γιαννακάκου, Ευαγγελία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-06)
    Η οικονομική κρίση, που έπληξε πριν από μια δεκαετία περίπου τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής και συνεπακόλουθα επηρέασε σε μεγάλο βαθμό τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αποτελεί μια χρονική περίοδο «ορόσημο» για την εξέταση ...
  • H επίδραση του neuromarketing στην συμπεριφορά του καταναλωτή 

    Ματσακά, Μαριλένα Θ. (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)
    Η παρούσα εργασία σκοπό έχει να μελετήσει την επιστήμη του νευρομάρκετινγκ, να τη συνδέσει με την επιστήμη του μάρκετινγκ και κυρίως με την επιστήμη της συμπεριφοράς του καταναλωτή και ειδικά των παιδιών, και να παρουσιάσει, ...
  • H ηλεκτρονική συνταγογράφηση ως μέθοδος για την βελτίωση της οικονομικής απόδοσης των μονάδων υγείας στην Ελλάδα. 

    Παλιούρα, Ρουμπίνη (2014-12-05)
    Η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό και τον κλάδο της Υγείας. Από την μία μεριά τα υψηλά ελλείμματα και από την άλλη η στροφή των πολιτών προς την δωρεάν υγεία λόγω των οικονομικών τους δυσκολιών, σε συνδυασμό ...
  • Health care expenditure and fiscal sustainability: evidence from the OECD countries 

    Χριστόπουλος, Κωνσταντίνος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07-01)
    Οι δαπάνες υγείας προβλέπονται να αυξηθούν ακόμα περισσότερο στα επόμενα χρόνια ασκώντας ακόμα μεγαλύτερες δημοσιονομικές πιέσεις. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει την επίδραση και τα αποτελέσματα διάχυσης ...
  • Home exchange: μία καινοτόμα, εναλλακτική μορφή τουρισμού = Home exchange: an innovative, alternative form of tourism 

    Κοκκίνης, Μιχαήλ Ε. (2015-05-13)
    Ανάμεσα στις πολλές πτυχές της καθημερινότητας που τείνουν να αλλάξουν χαρακτήρα, εν πολλοίς εξαιτίας των οικονομικών συγκυριών, είναι και ο τουρισμός. Σε απάντηση εμφανίζεται η πρωτοποριακή ιδέα ενός νέου είδους εναλλακτικού ...
  • HPV και καρκίνος τραχήλου της μήτρας: οικονομική αξιολόγηση της ασθένειας 

    Τσιτώνα, Βαΐα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-09-28)
    Ο καρκίνος τραχήλου της μήτρας είναι ο τέταρτος πιο διαδεδομένος καρκίνος παγκοσμίως στις γυναίκες και ο δεύτερος πιο διαδεδομένος καρκίνος στις γυναίκες ηλικίας 15-44. Υπολογίζεται ότι κάθε χρόνο περίπου 535.000 γυναίκες ...
  • ISO 9001/2008 

    Κηπώση, Ιωάννα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010)
    Η Ελλάδα από αρχαιοτάτων χρόνων μέχρι σήμερα είχε μεγάλη παράδοση στον τομέα της ιατρικής. Η σύγχρονη πραγματικότητα ανέδειξε την σπουδαιότητα του κλάδου αυτού και έτσι θεωρείται αναγκαία η ύπαρξη βελτιώσεων, βελτιώσεων ...
  • Logistics και στρατηγική των επιχειρήσεων 

    Χριστώνη, Δήμητρα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10-25)
    Σύμφωνα με όσα θα αναφερθούν και θα σχολιαστούν στις ακόλουθες σελίδες της εργασίας, θα λέγαμε πως βασικός σκοπός της εν λόγω πτυχιακής εργασίας, είναι η συλλογή, αξιολόγηση και συζήτηση στοιχείων που τοποθετούνται στο ...
  • Management στο σύστημα προμηθειών υγείας:αξιολόγηση και εξορθολογισμός του ισχύοντος συστήματος. 

    Χόρτη, Ειρήνη (2015-01-20)
    Το σύστημα προμηθειών προϊόντων και υπηρεσιών στο χώρο της υγείας αποτελεί ένα ιδιαίτερα ευαίσθητο και κρίσιμο ζήτημα, που εύλογα βρίσκεται στο επίκεντρο των συζητήσεων και των μεταρρυθμιστικών προσπαθειών, χωρίς ωστόσο ...
  • Margin / price squeeze "προσέγγιση θεωρίας & περιπτώσεων συμπίεσης περιθωρίου κέρδους" 

    Σακκά, Σοφία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)
    Η Πολιτική Ανταγωνισμού και το Δίκαιο του Ανταγωνισμού έχει απασχολήσει εντόνως τον τελευταίο μισό αιώνα τόσο τον ακαδημαϊκό χώρο όσο και την πολιτική και νομική προσέγγιση διάφορων χωρών κι ενώσεων χωρών. Στην παρούσα ...
  • Marketing υπηρεσιών υγείας: ακολουθώντας τα social media. 

    Κουτρούμπα, Ξανθή (2015-02-20)
    Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την εφαρμογή μίας νέας μορφής marketing υπηρεσιών υγείας, μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι θεμελιώδεις αρχές της επιστήμης του marketing. ...
  • Measuring brand equity : the "holy grail" of firms' strategy 

    Τζανίδης, Στέφανος Α. (2007-05-22)
    Η συγκεκριμένη εργασία αναφέρεται στην έννοια του brand equity και πιο συγκεκριμένα στη μέτρησή του. Μια διαδικασία, η οποία από πολλούς θεωρείται ο θεμέλιος λίθος στην χάραξη μιας επιτυχημένης στρατηγικής από μέρους των ...
  • Neuromarketing στον χώρο της υγείας 

    Διαμάντη, Χριστίνα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11)
    Σκοπός της παρούσας διπλωματικής διατριβής ήταν να καταγράψει τεχνικές που χρησιμοποιούνται ευρέως στο νευρομάρκετινγκ και στη συνέχεια να εξετάσει κατά πόσο έχουν επίδραση στο καταναλωτικό κοινό της Ελλάδας. Στη συνέχεια ...
  • Neuromarketing: ο ρόλος των συναισθημάτων στην συμπεριφορά του καταναλωτή 

    Καρπαθάκη, Δήμητρα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10-01)
    Το Neuromarketing είναι ένα αναδυόμενο διεπιστημονικό πεδίο στρατηγικής που δύναται να μελετά τις γνωσιακές και συναισθηματικές αντιδράσεις των καταναλωτών σε ερεθίσματα Μάρκετινγκ, χρησιμοποιώντας σύγχρονες τεχνικές όπως ...
  • Offshore εταιρείες : περίπτωση Ελλάδας - Κύπρου 

    Ντελινταδάκης, Γεώργιος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-07)
    Οι υπεράκτιες/offshore εταιρείες παίζουν καθοριστικό ρόλο στην διεξαγωγή των δραστηριοτήτων των εταιρειών, σε διεθνές επίπεδο, λόγω των φορολογικών διευκολύνσεων που προσφέρουν. Η σημασία τους είναι τόσο σπουδαία, ώστε ...
  • Ontology - Based strategic process : the development of a new business model 

    Ταλαντζής, Απόστολος Κ. (2007-05-21)
    This research started putting as a target the exploration and the analysis of the sensitivity of the firm to internal and external environment compared to that of the industry and to that of its competitors. That kind of ...

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»