Εφαρμογή πιστότητας / επιβράβευσης πελατών βιβλιοπωλείου
BookLoyalty application
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Κινητές συσκευές ; QR Codes ; Πελάτες κλάδου βιβλίου ; SmartphonesΠερίληψη
Τα Προγράμματα Πιστότητας/ Επιβράβευσης Πελατών (Loyalty Programs), βοηθούν τις επιχειρήσεις να κρατήσουν, να επιβραβεύσουν και να επεκτείνουν το πελατολόγιό τους. Έρευνες δείχνουν ότι κατά μέσο όρο 7 έως 10 φορές είναι πιο “ακριβό” για μία επιχείρηση να κερδίσει έναν πελάτη από κάποιον ανταγωνιστή συγκριτικά με το να ξανά-πουλήσει στους ήδη υπάρχοντες πελάτες της. Επιπρόσθετα, οι υπάρχοντες πελάτες δαπανούν κατά μέσο όρο 67% περισσότερα χρήματα σε σχέση με τους νέους.
Πάρα πολλές κατηγορίες επιχειρήσεων και οργανισμών μπορούν να ωφεληθούν από Προγράμματα Πιστότητας/Επιβράβευσης Πελατών. Επιχειρήσεις Λιανικής πώλησης, Ψυχαγωγίας, Αθλητικά Σωματεία, Εκδοτικές Επιχειρήσεις, Γυμναστήρια, Πολιτικοί Οργανισμοί, Μεταφορικές και Τουριστικές εταιρίες, είναι μερικές από αυτές που μπορούν να ωφεληθούν. Όσο μεγαλύτερος είναι ο ανταγωνισμός του εκάστοτε Κλάδου, τόσο πιο σημαντική γίνεται μία επένδυση σε Προγράμματα Επιβράβευσης και Πιστότητας. Απλά και μόνο η συλλογή των στοιχείων του πελάτη για την έκδοση της κάρτας, είναι πολύτιμη. Πόσο μάλλον αν η συνολική ενέργεια αποτελεί τμήμα μιας ολοκληρωμένης Στρατηγικής Marketing που δίνει οφέλη στους πελάτες για να προβούν σε επαναληπτικές αγορές.
Στην εποχή που ζούμε τα smartphones να έχουν καθιερωθεί ως το πιο απαραίτητο εργαλείο στην ζωή μας, γι’ αυτό το λόγο στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι να υλοποιηθεί μια ολοκληρωμένη λύση συλλογής και εξαργύρωσης πόντων καθώς και μια σελίδα διαχείρισης αυτών για ένα βιβλιοπωλείο.