Ανάπτυξη εφαρμογής γνώσεων για Android – Kn-owl-edge
Development of a quiz application for Android – Kn-owl-edge
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ηλεκτρονικά παιχνίδια ; Android ; Παιχνίδια γνώσεων ; Εκπαιδευτική τεχνολογίαΠερίληψη
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως στόχο να αναδείξει τις δυνατότητες που παρουσιάζονται από τη συνεχή εξέλιξη της τεχνολογίας και να συνδέσει την επιστήμη της Πληροφορικής με τον κλάδο της εκπαίδευσης και της ψυχαγωγίας. Με την άνοδο των «έξυπνων» κινητών και την εμφάνιση ενός κυκεώνα εφαρμογών στα αντίστοιχα «ηλεκτρονικά» τους καταστήματα, δίνεται η ευκαιρία για την ανέλιξη ενός νέου είδους εκπαιδευτικών εφαρμογών που σκοπεύει όχι μόνο στην εκπαίδευση του χρήστη, αλλά και στην ψυχαγωγία του. Από αυτή τη συγχώνευση προκύπτει η ιδέα του Kn-owl-edge. Το Kn-owl-edge είναι ένα είδος εκπαιδευτικού παιχνιδιού, το οποίο προσφέρει στο χρήστη, κυρίως τους μαθητές που δίνουν ή προετοιμάζονται για να δώσουν πανελλήνιες, ένα οικείο περιβάλλον, χρησιμοποιώντας τεχνικές τις οποίες δανείζεται από το μέσο των ηλεκτρονικών παιχνιδιών. συνδυάζοντας την εμπειρία αυτή με την επανάληψη της ύλης.