dc.contributor.advisor | Βίρβου, Μαρία | |
dc.contributor.author | Θεοχάρης, Γεώργος | |
dc.date.accessioned | 2016-06-16T10:28:37Z | |
dc.date.available | 2016-06-16T10:28:37Z | |
dc.date.issued | 2015-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8829 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως στόχο να αναδείξει τις δυνατότητες που παρουσιάζονται από τη συνεχή εξέλιξη της τεχνολογίας και να συνδέσει την επιστήμη της Πληροφορικής με τον κλάδο της εκπαίδευσης και της ψυχαγωγίας. Με την άνοδο των «έξυπνων» κινητών και την εμφάνιση ενός κυκεώνα εφαρμογών στα αντίστοιχα «ηλεκτρονικά» τους καταστήματα, δίνεται η ευκαιρία για την ανέλιξη ενός νέου είδους εκπαιδευτικών εφαρμογών που σκοπεύει όχι μόνο στην εκπαίδευση του χρήστη, αλλά και στην ψυχαγωγία του. Από αυτή τη συγχώνευση προκύπτει η ιδέα του Kn-owl-edge. Το Kn-owl-edge είναι ένα είδος εκπαιδευτικού παιχνιδιού, το οποίο προσφέρει στο χρήστη, κυρίως τους μαθητές που δίνουν ή προετοιμάζονται για να δώσουν πανελλήνιες, ένα οικείο περιβάλλον, χρησιμοποιώντας τεχνικές τις οποίες δανείζεται από το μέσο των ηλεκτρονικών παιχνιδιών. συνδυάζοντας την εμπειρία αυτή με την επανάληψη της ύλης. | el |
dc.format.extent | 51 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Ανάπτυξη εφαρμογής γνώσεων για Android – Kn-owl-edge | el |
dc.title.alternative | Development of a quiz application for Android – Kn-owl-edge | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | The current master dissertation aims to showcase the possibilities that arise from the continuous technological progress and tries to combine the field of Computer Science with that of education and entertainment. With the advent of smartphones and the appearance of a constellation of mobile applications on the respective mobile stores, a new opportunity arises, that of a new kind of app that targets not only at educating the user, but also to entertain him on an equal level while doing so. From that convergence, the idea of Kn-owl-edge has been given birth. K-owl-edge is an educational game that offers to the players, mainly students that are preparing for the Greek National Exams, the feeling of a familiar environment that borrows techniques from the medium of computer games and incorporate it with ways that enables them to focus on their syllabus. | el |
dc.contributor.master | Πληροφορική | el |
dc.subject.keyword | Ηλεκτρονικά παιχνίδια | el |
dc.subject.keyword | Android | el |
dc.subject.keyword | Παιχνίδια γνώσεων | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτική τεχνολογία | el |