Μοντελοποίηση χρηστών σε ιστοσελίδα ασφαλιστικής εταιρείας
User modeling in website of insurance company
Θεματική επικεφαλίδα
Αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή ; Ιστότοποι -- Σχεδιασμός ; Human-computer interaction ; Web sites -- Design ; User interfaces (Computer systems)Περίληψη
Η πολύ μεγάλη αύξηση των δεδομένων που είναι διαθέσιμα στο Δίκτυο καθώς και το γεγονός ότι το διαδίκτυο έχει εισβάλλει στην καθημερινότητά μας, έκανε κάθε λογής επιχειρήσεις να προσπαθούν να προβάλλουν και να διακινήσουν όσο περισσότερο γίνεται τα προϊόντα τους σε αυτό. Με αυτό τον τρόπο επεκτείνουν τις επιχειρήσεις τους σε παγκόσμιο επίπεδο και δίνουν την δυνατότητα στον πελάτη να αποφασίζει για τι αγορές του ή και ακόμη να κάνει τις αγορές του από την άνεση του σπιτιού τους. Παράλληλα, οι απαιτήσεις των χρηστών για καλύτερες μεθόδους αναζήτησης και εύρεσης πληροφορίας διαρκώς μεγαλώνουν αναγκάζοντας τις εταιρείες και τις επιχειρήσεις στο Διαδίκτυο να δώσουν προστιθέμενη αξία στις εφαρμογές τους, αυξάνοντας μ’ αυτό τον τρόπο άλλωστε και την καθιερωμένη πελατεία τους. Για να κερδίσουν από αυτή την αναπτυσσόμενη αγορά, οι διαχειριστές ιστοσελίδων προσπαθούν να αυξήσουν την κίνηση των χρηστών στην ιστοσελίδα τους, διαμορφώνοντάς τη κατάλληλα έτσι ώστε να ικανοποιεί τις ανάγκες συγκεκριμένων χρηστών. Αυτό επιτυγχάνεται με την αποτελεσματική αναγνώριση των ενδιαφερόντων κάθε χρήστη και την ενσωμάτωση των ενδιαφερόντων του στην παρουσίαση και στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η δημιουργία μιας ιστοσελίδας μιας ασφαλιστικής εταιρείας, η οποία εκτός από την παρουσίαση όλων των προϊόντων της να μπορεί να κάνει συγκεκριμένες προτάσεις σε κάθε χρήστη. Στόχος της είναι να μπορεί να συμπεράνει τα ενδιαφέροντα ενός χρήστη από το προφίλ του και από τις επιλογές που έκαναν προηγούμενοι χρήστες, στοχεύοντας έτσι όχι σε ομαδικό επίπεδο για την παροχή υπηρεσιών αλλά σε ατομικό επίπεδο. Με αυτόν τον τρόπο θα βελτιστοποιήσει την έκθεση των προϊόντων του στο κοινό συμβάλλοντας αποτελεσματικά στην αύξηση του τζίρου της εταιρείας καθώς και στην διευκόλυνση της επιλογής προϊόντων από τον τελικό χρήστη.