Browsing by Subject / Keyword "Αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή"
Now showing items 1-11 of 11
-
Αλληλεπιδραστικό πρόγραμμα εκμάθησης γερμανικής γλώσσας με προσαρμοστικές λειτουργίες υποβοήθησης μάθησης
(2011-07-27)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται την αλληλεπιδραστική εκμάθηση τριών ξένων γλωσσών, των γαλλικών, των αγγλικών και των γερμανικών. Το εξέχον στοιχείο αυτού του προγράμματος είναι η προσαρμοστικότητα σύμφωνα ... -
Ανάπτυξη διαδραστικού επιμορφωτικού υλικού με τίτλο : βασικές αρχές σχεδίασης αλληλεπιδραστικών συστημάτων: αξιοποίηση τεχνικών από το πεδίο της αλληλεπίδρασης ανθρώπου - υπολογιστή
(2010-02-01)Ο τίτλος της εργασίας «Ανάπτυξη επιμορφωτικού υλικού με τίτλο: Βασικές αρχές σχεδίασης αλληλεπιδραστικών συστημάτων. Αξιοποίηση τεχνικών από το πεδίο της Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου-Υπολογιστή» αναδεικνύει την προσπάθεια ... -
Ανθρωποκεντρική ανάπτυξη και αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού για χρηματοοικονομικούς υπολογισμούς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Η ανάπτυξη της τεχνολογίας των υπολογιστών και της επιστήμης της πληροφορικής έφεραν επαναστατικές αλλαγές στις μεθόδους εκπαίδευσης. Δόθηκε η δυνατότητα για εκπαίδευση και εξάσκηση με χρήση υπολογιστών και κατάλληλων ... -
Αντίληψη και αναγνώριση συναισθήματος σε εικόνες προσώπου με εφαρμογή σε συστήματα συναισθηματικής αλληλεπίδρασης ανθρώπου - υπολογιστή
(2010-02-10)Faces provide a wide range of information about a person's identity, race, sex, age, and emotional state. In this thesis, we study the perception of facial expressions of emotion in our aim at developing a fully automated ... -
Γνωστικά εργαλεία και ηλεκτρονική μάθηση
(2011-06-29)Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η ενσωμάτωση και εφαρμογή της Θεωρίας Δραστηριότητας στο γνωστικό αντικείμενο των Υψηλών Τάσεων της τεχνολογικής εκπαίδευσης μέσω του γνωστικού εργαλείου μάθησης CTAT, προκειμένου να ... -
Γνωστικά εργαλεία μάθησης και ηλεκτρονική μάθηση - CTAT
(2013-03-11)Τα γνωσιακά εργαλεία, μοντέλα και περιβάλλοντα μάθησης αποτελούν σημαντικά μέσα για την επίτευξη αποτελεσματικότερης εκπαιδευτικής διαδικασίας. Οι εκπαιδευόμενοι μαθαίνουν μέσα από τη διεξαγωγή δραστηριοτήτων και όχι ... -
Εκπαιδευτικό λογισμικό για τις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (Γ' Λυκείου)
(2014-05-30)Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή διαπραγματευόμαστε την κατασκευή ενός εκπαιδευτικού λογισμικού που να απευθύνεται στους μαθητές της Γ- Λυκείου, για τη διδασκαλία του Μαθήματος των Αρχών Οικονομικής Θεωρίας, το οποίο ... -
Εφαρμογή εκπαιδευτικών σεναρίων στην εκπαίδευση εκπαιδευτικών με την υποστήριξη του διαδραστικού πίνακα
(2012-07-03)Παρουσιάζεται η ανάγκη για εκπαίδευση των εκπαιδευτικών στη χρήση του Διαδραστικού Πίνακα, ενός τεχνολογικού εργαλείου, που σύμφωνα με τη βιβλιογραφία φαίνεται να αποτελεί σημείο εισόδου των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική ... -
Μοντελοποίηση χρηστών σε ιστοσελίδα ασφαλιστικής εταιρείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-12)Η πολύ μεγάλη αύξηση των δεδομένων που είναι διαθέσιμα στο Δίκτυο καθώς και το γεγονός ότι το διαδίκτυο έχει εισβάλλει στην καθημερινότητά μας, έκανε κάθε λογής επιχειρήσεις να προσπαθούν να προβάλλουν και να διακινήσουν ... -
Σύγκριση εμπειρικών μεθόδων αξιολόγησης συστημάτων διεπαφής με τους χρήστες και εξατομίκευση τέτοιων αξιολογήσεων
(2013-10-16)Ο σκοπός αυτής της εργασίας είναι να εξετάσει τα αποτελέσματα της γραφικής διεπαφής του MSWord σε σχέση με την αλληλεπίδραση του με τους χρήστες. Ο κύριος σκοπός είναι η προσπάθεια να ελαχιστοποιηθούν οι δυσκολίες και τα ... -
Σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση διαδικτυακού εκπαιδευτικού συστήματος με εφαρμογή αρχών αλληλεπίδρασης ανθρώπου υπολογιστή και αξιοποίηση τεχνολογιών ιστού 2.0
(2014-02-11)Στην εποχή της τεχνολογικής και ψηφιακής επανάστασης, οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) κατέχουν κυρίαρχο ρόλο και επηρεάζουν όλους τους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας, συμπεριλαμβανομένης και της ...