Module διαχείρισης ιατρικών εξετάσεων
Joomla 2.5 Medical exams management module
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Medical records -- Data processing ; Information storage and retrieval systems -- Medicine ; Διαδικτυακός προγραμματισμός ; Ιστότοποι -- ΣχεδιασμόςΠερίληψη
Η διπλωματική διατριβή αφορά την ανάπτυξη μια πλήρους εφαρμογής διαχείρισης ιατρικών εξετάσεων, ως αυτόνομο component της πλατφόρμας διαχείρισης περιεχομένου CMS JOOMLA 2.5. Έχει δημιουργηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να γίνει εγκατάσταση και απεγκατάσταση απευθείας από την διαχειριστική πλατφόρμα του Joomla σε οποιοδήποτε site χρησιμοποιεί αυτή την τεχνολογία είτε πρόκειται για ένα site το οποίο χρησιμοποιείται ήδη είτε πρόκειται για ένα site το οποίο τώρα κατασκευάζεται.. To component ονομάζεται Medical Records και αναπτύχθηκε σε γλώσσα προγραμματισμού php και η βάση δεδομένων είναι MySQL. Επίσης χρησιμοποιήθηκε το Adobe Dreamweaver ως περιβάλλον ανάπτυξης του κώδικα php και της δοκιμής του με την βάση δεδομένων. Η φιλοσοφία της εφαρμογής Medical Records είναι η ύπαρξη ενός online ιατρικού φακέλου εξετάσεων ασθενών όπου και αν αυτοί βρίσκονται. Ο εκάστοτε χρήστης, δημιουργώντας ένα λογαριασμό στο site και στη συνέχεια κάνοντας login μπορεί να εισάγει τα αποτελέσματα των εξετάσεων του (π.χ. Αιματολογικές εξετάσεις) να αναζητήσει αποτελέσματα προηγούμενων εξετάσεων και ανατυπώνει τα αποτελέσματα των εξετάσεων του. Στην εφαρμογή μπορεί να γίνεται εισαγωγή εξετάσεων και από ιατρούς για τους ασθενείς τους. Αυτό προϋποθέτει ότι ο γιατρός είναι χρήστης της εφαρμογής και γνωρίζει το id του ασθενή του. Τέλος υπάρχει έτοιμη λίστα με τα περισσότερα νοσοκομεία και ιατρικά κέντρα στην Ελλάδα ώστε να υπάρχει η δυνατότητα αναζήτησης τους κατά την καταχώρηση των εξετάσεων. Δεδομένου του ότι η εφαρμογή είναι web based και πρέπει να υπάρχει κάποιος διαχειριστής, το component Medical Records έχει όλες τις πιθανές δυνατότητες διαχείρισης των εγγραφών στο backend της πλατφόρμας ακολουθώντας την φιλοσοφία του Joomla και χωρίς να χρειάζεται ο administrator να εξοικειωθεί με νέες διαδικασίες.