Το marketing των προϊόντων μόδας και η επίδραση από τα εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης
Master Thesis
Συγγραφέας
Χανδρίδη, Ιωάννα Κ.
Ημερομηνία
2014-09-25Επιβλέπων
Τσόγκας, Μάρκος - ΜάριοςΠροβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Internet advertising ; Internet marketing ; Online social networksΠερίληψη
Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι «Η προώθηση των προϊόντων μόδας και η επίδραση από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης». Πραγματοποιήθηκε έρευνα μέσω ερωτηματολογίου με στόχο να εντοπισθούν οι αγορές στόχοι ενός νέου καινοτόμου καθημερινού αναπτήρα και να επιλεχθεί μια κατάλληλη στρατηγική προώθησης του μέσω των κοινωνικών δικτύων. Εξετάζονται μέσω ερωτηματολογίου οι τρόποι με τους οποίους τα παραπάνω δίκτυα επηρεάζουν την χάραξη στρατηγικής μάρκετινγκ της επιχείρησης με απώτερο σκοπό την αύξηση αναγνωρισιμότητας της μάρκας και την προσέλκυση νέων πελατών δημιουργώντας μια άμεση σχέση μαζί τους.