Show simple item record

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΧανδρίδη, Ιωάννα Κ.
dc.date.accessioned2014-09-25T07:04:45Z
dc.date.available2014-09-25T07:04:45Z
dc.date.issued2014-09-25T07:04:45Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6026
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι «Η προώθηση των προϊόντων μόδας και η επίδραση από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης». Πραγματοποιήθηκε έρευνα μέσω ερωτηματολογίου με στόχο να εντοπισθούν οι αγορές στόχοι ενός νέου καινοτόμου καθημερινού αναπτήρα και να επιλεχθεί μια κατάλληλη στρατηγική προώθησης του μέσω των κοινωνικών δικτύων. Εξετάζονται μέσω ερωτηματολογίου οι τρόποι με τους οποίους τα παραπάνω δίκτυα επηρεάζουν την χάραξη στρατηγικής μάρκετινγκ της επιχείρησης με απώτερο σκοπό την αύξηση αναγνωρισιμότητας της μάρκας και την προσέλκυση νέων πελατών δημιουργώντας μια άμεση σχέση μαζί τους.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectInternet advertising
dc.subjectInternet marketing
dc.subjectOnline social networks
dc.titleΤο marketing των προϊόντων μόδας και η επίδραση από τα εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6026
dc.identifier.call659.14'4 ΧΑΝ


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»