Ανάλυση, σχεδίαση και υλοποίηση προσαρμοστικής εκπαιδευτικής εφαρμογής υπερμέσων για το μάθημα των Καλλιτεχνικών Γυμνασίου με βάση το μοντέλο στερεοτύπων
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Ανάλυση και σχεδίαση συστημάτων ; Διαδίκτυο (Internet) στην εκπαίδευση ; Εκπαίδευση -- Πληροφορική ; Εκπαιδευτική τεχνολογία ; Διδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή ; ΤηλεκπαίδευσηΠερίληψη
Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται αναφορά στις σύγχρονες θεωρίες μάθησης και διδασκαλίας. Γίνεται μία συζήτηση σε σχέση με τα ευφυή συστήματα διδασκαλίας και δίνεται μεγάλη έμφαση στα Προσαρμοστικά Συστήματα Υπερμέσων. Μελετώνται τα διάφορα μοντέλα αναπαράστασης γνώσης και γίνεται εστίαση στο μοντέλο στερεοτύπων. Αναλύεται τι είναι η Προσαρμοστική Παρουσίαση και η Προσαρμοστική Πλοήγηση και μελετάται ο όρος «τηλεκπαίδευση-eclass». Στο τέλος της πρώτης ενότητας, αναλύεται συγκεκριμένα, το αν και πόσο έχουν επηρεάσει οι νέες τεχνολογίες το μάθημα των καλλιτεχνικών και τι έχει γίνει στην ελληνική πραγματικότητα. Στο δεύτερο μέρος της διπλωματικής, ακολουθούνται οι κανόνες σχεδίασης λογισμικού, καθώς και οι αρχές των θεωριών που αναπτύχθηκαν στο πρώτο μέρος της διπλωματικής, και υλοποιείται το πρόγραμμά. Παρουσιάζονται οι στόχοι, οι δυνατότητες και τα διαγράμματα UML της εφαρμογής. Αναλύεται η λειτουργικότητα και η προσβασιμότητά της και αξιολογείται με βάση τις οδηγίες σχεδιασμού της NASA96. Η εφαρμογή αποτελεί εκπαιδευτικό λογισμικό για το μάθημα των καλλιτεχνικών των τριών τάξεων του Γυμνασίου.