Η Πληροφορική στο Γυμνάσιο
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Πληροφορική -- Μελέτη και διδασκαλία ; Εκπαίδευση, ΔευτεροβάθμιαΠερίληψη
Η επαγγελματική ιδιότητα του δημιουργού ως εκπαιδευτικού Πληροφορικής σε Γυμνάσιο, υπήρξε το καθοριστικό κριτήριο της επιλογής αυτού του θέματος για τη μεταπτυχιακή διατριβή. Βασικός σκοπός η καταγραφή των θέσεων των καθηγητών Πληροφορικής σχετικά με τη διδασκαλία του μαθήματος στο Γυμνάσιο. Κυρίαρχοι στόχοι ήταν η αιτιολογημένη ανάδειξη των θέσεων των εκπαιδευτικών καθώς και η ανάδειξη της αναγκαιότητας της μεθόδου της διαδικτυακής έρευνας για εκπαιδευτικά θέματα. Στον ιστότοπο http://users.sch.gr/itziano/ αναρτήθηκε ερωτηματολόγιο. Υπήρξε απάντηση από 197 συναδέλφους ΠΕ19/20 από τους οποίους 94 επώνυμα. Από την επεξεργασία των αποτελεσμάτων, κυριότερα εξαγόμενα συμπεράσματα είναι ότι οι ώρες διδασκαλίας δεν αρκούν για την επίτευξη των εκπαιδευτικών στόχων, ότι χρήζει βελτίωσης η υλικοτεχνική υποδομή, ότι σε πολυπληθή τμήματα υποβαθμίζεται το μάθημα καθώς και το ότι η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών επιθυμεί να γίνονται εξετάσεις πιστοποίησης γνώσης Η/Υ. Κυρίαρχη πρόταση είναι η αύξηση των ωρών διδασκαλίας.