dc.contributor.advisor | Βίρβου, Μαρία | |
dc.contributor.author | Τζιανόπουλος, Ιωάννης Κ. | |
dc.date.accessioned | 2012-10-31T10:23:18Z | |
dc.date.available | 2012-10-31T10:23:18Z | |
dc.date.issued | 2012-10-31T10:23:18Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5080 | |
dc.description.abstract | Η επαγγελματική ιδιότητα του δημιουργού ως εκπαιδευτικού Πληροφορικής σε Γυμνάσιο, υπήρξε το καθοριστικό κριτήριο της επιλογής αυτού του θέματος για τη μεταπτυχιακή διατριβή. Βασικός σκοπός η καταγραφή των θέσεων των καθηγητών Πληροφορικής σχετικά με τη διδασκαλία του μαθήματος στο Γυμνάσιο. Κυρίαρχοι στόχοι ήταν η αιτιολογημένη ανάδειξη των θέσεων των εκπαιδευτικών καθώς και η ανάδειξη της αναγκαιότητας της μεθόδου της διαδικτυακής έρευνας για εκπαιδευτικά θέματα. Στον ιστότοπο http://users.sch.gr/itziano/ αναρτήθηκε ερωτηματολόγιο. Υπήρξε απάντηση από 197 συναδέλφους ΠΕ19/20 από τους οποίους 94 επώνυμα. Από την επεξεργασία των αποτελεσμάτων, κυριότερα εξαγόμενα συμπεράσματα είναι ότι οι ώρες διδασκαλίας δεν αρκούν για την επίτευξη των εκπαιδευτικών στόχων, ότι χρήζει βελτίωσης η υλικοτεχνική υποδομή, ότι σε πολυπληθή τμήματα υποβαθμίζεται το μάθημα καθώς και το ότι η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών επιθυμεί να γίνονται εξετάσεις πιστοποίησης γνώσης Η/Υ. Κυρίαρχη πρόταση είναι η αύξηση των ωρών διδασκαλίας. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Πληροφορική -- Μελέτη και διδασκαλία | |
dc.subject | Εκπαίδευση, Δευτεροβάθμια | |
dc.title | Η Πληροφορική στο Γυμνάσιο | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5080 | |
dc.identifier.call | 001.539 ΤΖΙ | |
dc.description.abstractEN | The professional status of the author as a high school teacher in the computer science field was the key criterion for choosing this subject for my thesis. The basic goal was the recording of opinions of computer science’s teachers, regarding the way of teaching of this lesson in high school. Main goals were the documented highlight of teachers' opinions, as well as the disclosure of the necessity of the Internet survey method for educational issues. At the web site http://users.sch.gr/itziano/ a questionnaire was posted. There was a reply from 197 colleagues (High Education 19/20 class), 94 of whom put their name. From the statistical analysis of the results, the main exported conclusions are firstly that the teaching time is not enough for the achievement of the teaching goal. Moreover, the technical support needs to be improved. Furthermore, at the overcrowded classrooms the quality of lessons is poor. Finally, the majority of teachers wish that certification’s examinations regarding the basic knowledge of computer, could take place. The main proposal is the increase of teaching time. | |