Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 17
Οι προσδοκίες και αντιλήψεις εισερχόμενων τουριστών για την παρεχόμενη ποιότητα υπηρεσιών στα ελληνικά ξενοδοχεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Στρατηγικές επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου : η περίπτωση των ηλεκτρονικών πωλήσεων σε καταναλωτές
(2008-04-11)
Η παρούσα μελέτη εξετάζει τις ελληνικές επιχειρήσεις που πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις σε καταναλωτές (Β2C) και εστιάζει στη στρατηγική τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Εξετάζει επίσης πώς το επιχειρηματικό περιβάλλον ...
Διοίκηση ολικής ποιότητας σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών : διερεύνηση της σχέσης ικανοποίησης εσωτερικών και εξωτερικών πελατών
(2007-05-25)
Στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, η ικανοποίηση ή η δυσαρέσκεια των πελατών προκύπτει όταν αυτοί έρχονται επαφή με τους εργαζόμενους που τους εξυπηρετούν (στιγμές της αλήθειας). Συνεπώς οι εργαζόμενοι αυτοί, οι οποίοι ...
Διάρρηξη του ψυχολογικού συμβολαίου κατά τη διάρκεια οργανωσιακών αλλαγών: η περίπτωση των συγχωνεύσεων και εξαγορών
(2005-01-01)
Στο πλαίσιο της παρούσας διατριβής επιλέχθηκε η διερεύνηση των επιδράσεων που δέχεται και ασκεί η διάρρηξη του ψυχολογικού συμβολαίου – δηλαδή η μη εκπλήρωση των υποσχέσεων - από την πλευρά του οργανισμού, συγκεκριμένα σε ...
Πραγματική και ψυχολογική απόσταση στην επιλογή διεθνών αγορών και η επίδραση των στερεοτυπικών αντιλήψεων
(2006-12-04)
Η παρούσα μελέτη προσπάθησε να μελετήσει τους παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν την Επιλογή Διεθνών Αγορών (ΕΔΑ) και απέδωσε ιδιαίτερη έμφαση στα στοιχεία του στελέχους λήπτη των σχετικών αποφάσεων. Ειδικότερα
μελετήθηκε η ...
Η παραγωγή χρήσιμων πληροφοριών για τη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων στα πλαίσια του λογιστικού-κοστολογικού πληροφοριακού συστήματος : η περίπτωση των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
(2006-12-04)
Κύριος σκοπός της διατριβής είναι η διερεύνηση της ποιότητας (χρησιμότητας)
των πληροφοριών της Λογιστικής Κόστους που παρέχονται από τα Λογιστικά
Πληροφοριακά Συστήματα των επιχειρήσεων. Για τη διερεύνηση του κύριου ...
Οι επιπτώσεις της ισχύος και του τύπου της οργανωσιακής κουλτούρας στην αποτελεσματικότητα και την καινοτομικότητα των επιχειρήσεων
(2007-01-25)
Οι εκατοντάδες των μελετών που δημοσιεύτηκαν κατά τα τελευταία είκοσι πέντε χρόνια, με θέμα την οργανωσιακή κουλτούρα, κατόρθωσαν να εισαγάγουν τον όρο στο καθημερινό λεξιλόγιο των στελεχών των επιχειρήσεων, και να ρίξουν ...
Κοστολόγηση και λήψη αποφάσεων : περίπτωση πανεπιστημιακών τμημάτων
(2007-02-15)
Η παρούσα διατριβή επεξεργάζεται πρόταση για τη διερεύνηση των δυνατοτήτων κοστολόγησης στα ελληνικά πανεπιστηµιακά Τµήµατα και εξετάζει τα πιθανά πλεονεκτήµατα/µειονεκτήµατα που προκύπτουν από αυτή την εφαρµογή. Κατ’ ...
Η επίδραση των παραγόντων διάρθρωσης και λειτουργίας οργανισμών στην αποτελεσματικότητα τους : η περίπτωση των ΤΕΙ
(2007-01-24)
Σκοπός της διατριβής είναι να ερευνήσει τους παράγοντες της διάρθρωσης και της
λειτουργίας οργανισµών ως προς τον τρόπο που αυτοί επιδρούν στην
αποτελεσµατικότητά του. Συγκεκριµένα, η µελέτη αυτή εξειδικεύεται στο ...
Προτεινόμενη μεθοδολογία για την ανάπτυξη, την αποτύπωση και τη μέτρηση απόδοσης στρατηγικών διαχείρισης σχέσεων με πελάτες
(2008-06-26)
Το κύριο μέρος της εργασίας ξεκινά με τη θεωρητική προσέγγιση και κάνει μια αναφορά στο σύγχρονο επιχειρηματικό τοπίο της νέας, όπως αποκαλείται, οικονομίας επικεντρώνοντας στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που το διαμορφώνουν. ...