Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-3 από 3
Πραγματική και ψυχολογική απόσταση στην επιλογή διεθνών αγορών και η επίδραση των στερεοτυπικών αντιλήψεων
(2006-12-04)
Η παρούσα μελέτη προσπάθησε να μελετήσει τους παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν την Επιλογή Διεθνών Αγορών (ΕΔΑ) και απέδωσε ιδιαίτερη έμφαση στα στοιχεία του στελέχους λήπτη των σχετικών αποφάσεων. Ειδικότερα
μελετήθηκε η ...
Η παραγωγή χρήσιμων πληροφοριών για τη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων στα πλαίσια του λογιστικού-κοστολογικού πληροφοριακού συστήματος : η περίπτωση των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
(2006-12-04)
Κύριος σκοπός της διατριβής είναι η διερεύνηση της ποιότητας (χρησιμότητας)
των πληροφοριών της Λογιστικής Κόστους που παρέχονται από τα Λογιστικά
Πληροφοριακά Συστήματα των επιχειρήσεων. Για τη διερεύνηση του κύριου ...
Η μουσική ως επιστημονικό εργαλείο στη διάθεση του σύγχρονου Marketer: διαμόρφωση εικόνας προϊόντος και επιρροή καταναλωτικής συμπεριφοράς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2006)
Ο ρόλος της μουσικής γενικότερα στο μάρκετινγκ και ειδικότερα στη διαφήμιση και στη δημιουργία ατμόσφαιρας ενός καταστήματος δεν έχει μελετηθεί αρκετά, συγκριτικά τουλάχιστον με άλλα εκτελεστικά στοιχεία της διαφήμισης ή ...