dc.contributor.author | Γιομέλου, Χρυσάνθη | |
dc.date.accessioned | 2011-07-01T10:40:13Z | |
dc.date.available | 2011-07-01T10:40:13Z | |
dc.date.issued | 2011-07-01T10:40:13Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4099 | |
dc.description.abstract | Η ελληνική πολιτεία παρέχει σε κλάδους των εκπαιδευτικών τη δυνατότητα επιμόρφωσης στις νέες τεχνολογίες, με απώτερο στόχο την ενσωμάτωση και την αξιοποίηση τους στην εκπαιδευτική διαδικασία. Ερευνήθηκαν αντίστοιχα προγράμματα του εξωτερικού και καταγράφηκαν οι απαραίτητες δεξιότητες που προέκυπταν από αυτά. Έγινε σύγκριση με εκείνες του ελληνικού προγράμματος και διαπιστώθηκαν τα κοινά σημεία και οι διαφορές. Το πρόγραμμα επιμόρφωσης συνεχίζεται, αλλά μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει αποτίμηση αν το πρόγραμμα που υλοποιήθηκε, παρείχε τις απαραίτητες γνώσεις, δεξιότητες και στάσεις στους εκπαιδευτικούς, ώστε οι δεξιότητες που απέκτησαν να τους προτρέπουν και να τους ωθούν στην ουσιαστική χρήση των ΤΠΕ στη σχολική τάξη. Το ερώτημα που ανέκυψε ήταν εάν ο εκπαιδευτικός είναι εξοικειωμένος άπταιστα (έχει τις απαραίτητες γνώσεις – δεξιότητες) με την τεχνολογία, την οποία μπορεί και τη χρησιμοποιεί αποτελεσματικά με όφελος την εκμάθηση των μαθητών του. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Πληροφορική | |
dc.subject | Πληροφόρηση -- Τεχνολογία | |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Διδασκαλία | |
dc.subject | Εκπαιδευτικοί, Εκπαίδευση των -- Ελλάδα | |
dc.subject | Εκπαιδευτικοί -- Επιμόρφωση | |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Αξιολόγηση | |
dc.title | ΤΠΕ και εκπαίδευση : αποτίμηση δεξιοτήτων | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4099 | |
europeana.type | IMAGE | |
dc.identifier.call | 371.334 ΓΙΟ | |