ΤΠΕ και εκπαίδευση : αποτίμηση δεξιοτήτων
Master Thesis
Συγγραφέας
Γιομέλου, Χρυσάνθη
Ημερομηνία
2011-07-01Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Εκπαίδευση -- Πληροφορική ; Πληροφόρηση -- Τεχνολογία ; Εκπαίδευση -- Διδασκαλία ; Εκπαιδευτικοί, Εκπαίδευση των -- Ελλάδα ; Εκπαιδευτικοί -- Επιμόρφωση ; Εκπαίδευση -- ΑξιολόγησηΠερίληψη
Η ελληνική πολιτεία παρέχει σε κλάδους των εκπαιδευτικών τη δυνατότητα επιμόρφωσης στις νέες τεχνολογίες, με απώτερο στόχο την ενσωμάτωση και την αξιοποίηση τους στην εκπαιδευτική διαδικασία. Ερευνήθηκαν αντίστοιχα προγράμματα του εξωτερικού και καταγράφηκαν οι απαραίτητες δεξιότητες που προέκυπταν από αυτά. Έγινε σύγκριση με εκείνες του ελληνικού προγράμματος και διαπιστώθηκαν τα κοινά σημεία και οι διαφορές. Το πρόγραμμα επιμόρφωσης συνεχίζεται, αλλά μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει αποτίμηση αν το πρόγραμμα που υλοποιήθηκε, παρείχε τις απαραίτητες γνώσεις, δεξιότητες και στάσεις στους εκπαιδευτικούς, ώστε οι δεξιότητες που απέκτησαν να τους προτρέπουν και να τους ωθούν στην ουσιαστική χρήση των ΤΠΕ στη σχολική τάξη. Το ερώτημα που ανέκυψε ήταν εάν ο εκπαιδευτικός είναι εξοικειωμένος άπταιστα (έχει τις απαραίτητες γνώσεις – δεξιότητες) με την τεχνολογία, την οποία μπορεί και τη χρησιμοποιεί αποτελεσματικά με όφελος την εκμάθηση των μαθητών του.
Γλώσσα
ΕλληνικάΣυλλογή
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Σχετικές εγγραφές
Προβολή εγγραφών σχετικών με τίτλο, συγγραφέα, δημιουργό και θέμα.
-
Αξιολόγηση ευχρηστίας του συστήματος ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ μέσα σε αυθεντικό περιβάλλον ηλεκτρονικής μάθησης ΑΜΕΑ
Ζήβελδης, Απόστολος (2011-06-30)Στόχος της συγκεκριμένης εργασίας είναι η παρουσίαση της διαδικασίας αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας του συστήματος ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ και του Εικονικού Περιβάλλοντος Μάθησης στην κάλυψη των αναγκών του εκπαιδευομένου (ΑΜΕΑ). ... -
Η καλλιέργεια της ευρωπαϊκής ταυτότητας στην ευρωπαϊκή εκπαίδευση: το παράδειγμα της Γαλλίας
Ζαφειροπούλου, Χαρίκλεια Μ. (2015-03-17)Σκοπός της συγκεκριμένης μελέτης είναι αφενός, να εκτιμηθεί η σχέση που υφίσταται ανάμεσα στην ευρωπαϊκή ταυτότητα και την ευρωπαϊκή εκπαίδευση και ειδικότερα η συμβολή της ευρωπαϊκής εκπαιδευτικής πολιτικής στην καλλιέργεια ... -
Ανάπτυξη μεθοδολογίας STEM για την εκπαίδευση εκπαιδευτικών: προσχολική εκπαίδευση
Ακριτίδου, Αικατερίνη Ι. (2014-11-28)Στην παρούσα διπλωματική εργασία το μοντέλο της Γνωστικής Μαθητείας (Cognitive Apprenticeship) ορίζεται ως μοντέλο εκπαίδευσης σε εκπαιδευτικούς προσχολικής ηλικίας για μια αποτελεσματική διαδικασία μάθησης της μεθοδολογίας ...