Περίληψη
Η παρούσα εργασία σκοπό έχει την ανασκόπηση και τη μελέτη των θεμάτων που αφορούν στην ποιότητα παρεχομένων υπηρεσιών. Στα πλαίσια της διαδικασίας αυτής και με στόχο την καλύτερη κατανόηση των εξεταζόμενων θεμάτων, αλλά και την εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων, εφαρμόζεται έλεγχος της ποιότητας υπηρεσιών. Η πρακτική εφαρμογή της παρούσας εργασίας πραγματοποιείται επί της ασφαλιστικής εταιρείας INTERAMERICAN, ακολουθώντας το υπόδειγμα που πρότειναν για το σκοπό αυτό οι Parasuraman et. al., το SERVQUAL.