Το marketing plan ως εργαλείο λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων, μελέτη περίπτωσης του ξενοδοχείου Τιτάνια
Master Thesis
Συγγραφέας
Δημαράκη, Ιωάννα
Ημερομηνία
2009-11-27Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Μάρκετινγκ -- Διοίκηση και οργάνωση ; Ξενοδοχεία -- Διοίκηση και οργάνωση ; Επιχειρησιακή έρευναΠερίληψη
Ο τουρισμός αποτελεί για την Ελλάδα μία από τις σημαντικότερες πηγές εθνικού εισοδήματος. Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις αποτελούν βασικές επενδύσεις πλουτοπαραγωγικών πηγών της Ελλάδας καθώς και μοχλό ανάπτυξης λόγω του πλήθους απασχολουμένων, του εισερχόμενου συναλλάγματος, της ποικιλίας των άμεσων και έμμεσων εμπλεκομένων επιχειρήσεων στο τουριστικό κύκλωμα. Η παρούσα μελέτη, αποσκοπεί να εφαρμόσει τον σχεδιασμό του MKT Plan ως εργαλείου λήψης αποφάσεων σε μια γνωστή Αθηναϊκή ξενοδοχειακή μονάδα, την «ΤΙΤΑΝΙΑ ΑΕ». Η ΤΙΤΑΝΙΑ ΑΕ, 4 αστέρων (4*) με ποικιλία διευκολύνσεων – παροχών (5*), που βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας, λειτουργεί πλέον των 30 χρόνων, διαθέτοντας εύκολη πρόσβαση στο εμπορικό και πολιτιστικό κέντρο της Αθήνας. Η σχεδίαση του πλάνου, απαίτησε λεπτομερή ανάλυση της δομής, της υποδομής, των παρεχόμενων υπηρεσιών, των οικονομικών στοιχείων, αλλά και του εξωτερικού περιβάλλοντος της υπό εξέταση μελέτης περιπτώσεως. Οι πηγές που χρησιμοποιήθηκαν προέρχονται τόσο από την ίδια την εταιρεία όσο και από ανακοινώσεις και σχετικές αναφορές σε κλαδικά έντυπα και μέσα επικοινωνίας. Επίσης, χρησιμοποιήθηκαν επιπλέον πηγές από το διαδίκτυο (internet), τον έντυπο τύπο και τη βιβλιογραφία, για στοιχεία σχετικά με την επιχειρησιακή οικονομική κατάσταση (βασικά στοιχεία), τους ανταγωνιστές (γενικές πληροφορίες) και την κατάσταση στην ελληνική και διεθνή οικονομία (αναλύσεις).