Browsing by Subject / Keyword "Μάρκετινγκ -- Διοίκηση και οργάνωση"
Now showing items 1-10 of 10
-
Customer relationship management : στρατηγική και πρακτικές στον τηλεπικοινωνιακό κλάδο
(2010-01-21)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει την έννοια και τα οφέλη του CRM στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών, δίνοντας έμφαση στη στρατηγική του διάσταση. Παρατίθενται προτάσεις και εργαλεία που κρίνονται ... -
Ανάπτυξη ενός δημοσίου οργανισμού στο νέο επιχειρηματικό περιβάλλον : η περίπτωση ΟΠΑΠ Α.Ε.
(2010-06-04)Στόχος αυτής της εργασίας είναι η προσέγγιση της έννοιας ΕΚΕ και της άσκησης μάρκετινγκ και ο συσχετισμός τους στις σύγχρονες ελληνικές επιχειρήσεις. Αρχικά στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται προσέγγιση των νέων συνθηκών που έχουν ... -
Έλεγχος επιχειρηματικής δράσεως
(2009-07-22)Τα τελευταία χρόνια εντείνεται ο ανταγωνισμός ανάμεσα στις επιχειρήσεις εμπορίας ή / και παραγωγής ταχέως διακινουμένων καταναλωτικών προϊόντων. Αναμφίβολα, το μάρκετινγκ αυτών των επιχειρήσεων αποσκοπεί στην αύξηση των ... -
Εφαρμογή των συστημάτων CRM σε ηλεκτρονικό περιβάλλον μιας επιχείρησης
(2011-10-04)Στο σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον το μάρκετινγκ έχει αναχθεί σε τέχνη προσέλκυσης και διατήρησης κερδοφόρων πελατών (Kotler, 2006). Αυτό, γιατί τελικά η διατήρηση υπαρχόντων πελατών καταλήγει να είναι πιο κερδοφόρα ... -
Η εφαρμογή νέων τεχνολογιών στο μάρκετινγκ (e-marketing) στις σύγχρονες επιχειρήσεις (ηλεκτρονικό επιχειρείν)
(2013-06-27)Η εποχή μας χαρακτηρίζεται έντονα από την επιρροή των σύγχρονων τεχνολογιών, οι οποίες αναπτύσσονται και αλλάζουν μορφή, περιεχόμενο και δεδομένα με ταχύτατους ρυθμούς. Σ’ ένα, λοιπόν, συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον οι ... -
Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου (business plan). Μελέτη περίπτωσης : διαφημιστική εταιρεία
(2012-02-08)Το προτεινόμενο επιχειρηματικό σχέδιο με τον τίτλο OTHERVISION, έχει ως αντικείμενο την επέκταση των δραστηριοτήτων μιας επιχείρησης παροχής διαφημιστικών υπηρεσιών που δραστηριοποιείται στην αγορά της Βορείου Ελλάδος, με ... -
Το marketing plan ως εργαλείο λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων, μελέτη περίπτωσης του ξενοδοχείου Τιτάνια
(2009-11-27)Ο τουρισμός αποτελεί για την Ελλάδα μία από τις σημαντικότερες πηγές εθνικού εισοδήματος. Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις αποτελούν βασικές επενδύσεις πλουτοπαραγωγικών πηγών της Ελλάδας καθώς και μοχλό ανάπτυξης λόγω του ... -
Το φαινόμενο, που έχει ταράξει τον χώρο της μόδας «Fast-fashion», καθώς ανάλυση και σύγκριση, μεταξύ των δύο πιο αντιπροσωπευτικών εταιριών της τάσης αυτής «Zara-H&M». Ανάλυση καταναλωτή και προσέλκυση του, μέσω ψυχολογικού μάρκετινγκ. Δύο αναγκαία βήματα για την επίτευξη ορθών ενεργειών μάρκετινγκ, στην βιομηχανία της μόδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11)Πρωταρχικός σκοπός της διατριβής αυτής είναι η μελέτη καθώς και η συσχέτιση που πράττω παρακάτω και αφορά τις εταιρίες μόδας και ένδυσης. Αρχικά επικεντρώνομαι στο λεγόμενο «τρίγωνο» που πρέπει να πράξουν οι μπράντες, εάν ... -
Χρήση του CRM ως εργαλείο του marketing για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(2009-07-03)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι, μέσα από την βιβλιογραφική έρευνα που διεξήχθη και την αρθρογραφία που χρησιμοποιήθηκε, να προσπαθήσει να εξετάσει και να προσεγγίσει όσο το δυνατόν περισσότερο το θέμα της ...