Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 79
Διαδυκτιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια σε επιχειρησιακό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2011)
Η επιτυχία μιας επιχείρησης βασίζεται στην παραγωγικότητα των εργαζομένων κι αυτή με την σειρά της στην υψηλής ποιότητας εκπαίδευση. Για να παραμείνει μια επιχείρηση ανταγωνιστική οφείλει να εκμεταλλευθεί την τεχνολογία ...
Επεξεργασία ερωτήσεων με συνδυασμό γεωγραφικής θέσης και λέξεις - κλειδιά (spatio - textual queries)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-03)
Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η συγκριτική μελέτη αλγορίθμων εκτέλεσης επερωτημάτων σε πειραματικό ευρετήριο δεδομένων, με συνδυασμό γεωγραφικών και λεκτικών κριτηρίων. Η μελέτη αυτή περιλαμβάνει 4 στάδια. Αρχικά, ...
Ανάλυση του εργαλείου NodeXL
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-01)
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση της διαδικασίας ανάλυσης κοινωνικών δικτύων. Οι εφαρμογές μελέτης και ανάλυσης των κοινωνικών δικτύων, καλύπτουν ένα ευρύ πεδίο, που αφορά όχι μόνο την προώθηση προϊόντων και ...
Διαδικτυακά εργαλεία για τη διδασκαλία κατανόησης του προφορικού και του γραπτού λόγου στην αγγλική γλώσσα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Η κατανόηση του προφορικού και του γραπτού λόγου κατά την εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας αποτελεί πρόκληση τόσο για τους εκπαιδευτικούς όσο και για τους εκπαιδευόμενους. Η δυσκολία διαπιστώνεται τόσο σε σχέση με την απροθυμία ...
Η περαιτέρω ανάπτυξη του Drupal για την δημιουργία ενός γενικού πλαισίου αναζήτησης και ανταλλαγής εκπαιδευτικού περιεχομένου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
Από τα τέλη της δεκαετίας του '90 και στις αρχές της δεκαετίας του 2000 μια παραδειγματική στροφή έλαβε χώρα στο διαδίκτυο ως προς τον διαχωρισμό του περιεχομένου και της δομής κατασκευής του ενός ιστοτόπου. Οι πρώτες ιδέες ...
Αξιοποίηση των ηλεκτρονικών παιχνιδιών στην εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-06)
Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία ανιχνεύοντας τη σημασία της δημιουργικότητας στις μέρες μας, επιχειρεί να εξετάσει την καταλληλότητα του 3D εικονικού κόσμου Second Life, ένα περιβάλλον βασισμένο σε χαρακτηριστικά ...
Ανάπτυξη συστήματος ηλεκτρονικής μάθησης για δυσλεξικούς και μη δυσλεξικούς μαθητές με βάση την τεχνολογία ροής εργασιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Αξιοποίηση του τρισδιάστατου εικονικού κόσμου Second Life για τη διδασκαλια ξένων γλωσσών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)
Η υιοθέτηση της τεχνολογίας στον εκπαιδευτικό τομέα έχει αποδειχθεί ωφέλιμη για τους εκπαιδευόμενους, αλλά και μία πρόκληση για τους εκπαιδευτικούς. Τα τελευταία χρόνια, που η διαδικτυακή εκπαίδευση απασχολεί όλο και ...
Διαδικασιοστρεφές σύστημα ηλεκτρονικής μάθησης για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία μελετώνται τα Διαδικασιοστρεφή Συστήματα Ηλεκτρονικής Μάθησης - ΔΣΗΜ (process-oriented e-learning systems), τα οποία βασίζονται στην τεχνολογία ροής εργασιών. Αρχικά, γίνεται αναφορά στην ...
Σχεδίαση και ανάπτυξη συστήματος υποστήριξης συστήματος ηλεκτρονικών επιστημονικών περιοδικών στον παγκόσμιο ιστό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-12)
Η παρούσα μεταπτυχική εργασία αφορά την “Σχεδίαση και Ανάπτυξη Συστήματος Υποστήριξης Συστήματος Ηλεκτρονικών Επιστημονικών Περιοδικών στον Παγκόσμιο Ιστό”. Λαμβάνεται αφορμή από την ανάγκη ανανέωσης του κώδικα και των ...