Search
Now showing items 1-10 of 57
Η λειτουργία του άμεσου κόστους κατά την λήψη των επιχειρηματικών αποφάσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 1977)
Ό όρος έπιχειρηματικαί αποφάσεις (Business Decisions) - καθι¬ερωθείς άπό πολλών δεκαετιών εις την Οίκονομικήν καί Λογιστικήν Φιλολο¬γίαν τών Η.Π.Α., τής Αγγλίας καί τών ανεπτυγμένων χωρών τής Ευρώπης - άναφέρεται εις τάς ...
Εμπειρική διερεύνηση της αποτελεσματικότητας της πολιτικής ηγεσίας στην Ελλάδα σε περιόδους κρίσης: η περίοδος 2009-2012
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12)
Η παρούσα διδακτορική έρευνα επιχειρεί να περιγράψει και να αναλύσει σε βάθος τι έγινε σε επίπεδο πολιτικής ηγεσίας, από τον Οκτώβριο του 2009 έως και τις εκλογές του 2012, μια κρίσιμη περίοδο για την Ελλάδα, όπου υπογράφηκαν ...
Επιχειρηματική στρατηγική: η περίπτωση των ελληνικών αμοιβαίων κεφαλαίων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010)
Η παρούσα διδακτορική διατριβή μελετά τον σημαντικότερο, ίσως, παράγοντα της Επιχειρηματικής Στρατηγικής (πέρα από τη χρηματική επάρκεια) των μεγάλων Ελληνικών Εταιρειών Αμοιβαίων Κεφαλαίων, δηλαδή το Ανθρώπινο Δυναμικό, ...
Οι προσδοκίες και αντιλήψεις εισερχόμενων τουριστών για την παρεχόμενη ποιότητα υπηρεσιών στα ελληνικά ξενοδοχεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Ο ρόλος της λογιστικής πληροφόρησης στο κόστος κεφαλαίου: μια θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Η διατριβή αυτή διερευνά τις επιπτώσεις των λογιστικών πληροφοριών στο κόστος κεφαλαίου, καθώς και το πώς αυτό επηρεάζει τις υπερβάλλουσες αποδόσεις των μετοχών των βιομηχανικών επιχειρήσεων στις ΗΠΑ. Ειδικότερα, η εμπειρική ...
Πωλήσεις χρηματοοικονομικών προϊόντων - υπηρεσιών προς επιχειρήσεις. Ο ρόλος των τραπεζικών στελεχών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-10)
Η παρούσα μελέτη προσπάθησε να μελετήσει την επίδραση της συμπεριφοράς των
πωλητών (sales behavior) στην ανάπτυξη των σχέσεων με τους πελάτες (buyer –
seller relationships).
Η επισκόπηση της βιβλιογραφίας κατέδειξε ότι ...
Αποδοτικότητα & αποτελεσματικότητα των επιχειρήσεων / οργανισμών: η περίπτωση των μονάδων ιδιωτικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-05)
Είναι γεγονός ότι η εκπαίδευση διαδραματίζει κυρίαρχο ρόλο σε προσωπικό, κοινωνικό και οικονομικό επίπεδο. Η παρεχόμενη εκπαίδευση μίας χώρας στηρίζεται εν πολλοίς στην οργάνωση και τη διοίκηση των εκπαιδευτικών μονάδων ...
Στρατηγικές μάρκετινγκ για τη στόχευση αγορών : ανάπτυξη και έλεγχος ενός συστηματικού πλαισίου ταξινόμησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
Η παρούσα διατριβή φιλοδοξεί να συνεισφέρει στην βιβλιογραφία του στρατηγικού μάρκετινγκ, μέσω της διερεύνησης των αποφάσεων στόχευσης των επιχειρήσεων. Ειδικότερα, σκοπό της αποτελεί η δημιουργία μίας τυπολογίας στρατηγικών ...
Χρηματοοικονομική εκπαίδευση και χρηματοοικονομικός αλφαβητισμός στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Σε έναν κόσμο όπου οι χρηματοοικονομικές αποφάσεις παίζουν πλέον καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση της καθημερινής μας ζωής και του οικονομικού μας μέλλοντος, η σημασία της ενίσχυσης του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού από ...
Μικροδομή και ρευστότητα χρηματιστηριακών αγορών: μεθοδολογικό πλαίσιο εκτίμησης και εφαρμογές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012)