Neuromarketing insights σχετικά με την λήψη αποφάσεων των καταναλωτών : αποκάλυψη υποσυνείδητων προτιμήσεων

Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
neuromarketing ; marketing ; λήψη καταναλωτικών αποφάσεων ; υποσυνείδητο ; ψυχολογία καταναλωτή ; καταναλωτική συμπεριφορά ; υποσυνείδητες προτιμήσειςΠερίληψη
Η παρούσα διπλωματική αναλύει τη͏ν σχέση της ψυχολογίας με το͏ marketing, αποκαλύπτοντας τον κλάδο που συνδέει τις δύο αυτές έννοιες που είναι ο κλάδος του neuromarketing. Εξηγεί βασικές έννοιες και στην συνέχεια αναλύει τον κλάδο του marketing, καθώς και τους παράγοντες που επηρεάζουν τους καταναλωτές στην λήψη αγοραστικών αποφάσεων. Έπειτα, πραγματοποιεί ανάλυση στον κλάδο του neuromarketing, παρουσιάζοντας τις τεχνολογίες που χρησιμοποιεί, τα οφέλη του αλλά και τα ηθικά ζητήματα που προκύπτουν από την χρήση του. Στην συνέχεια, εισάγει τον όρο του υποσυνείδητου των αγοραστών, την σύνδεση του με τις καταναλωτικές αποφάσεις και αποκαλύπτει την σύνδεση του marketing με την ψυχολογία. Στο τελευταίο κεφάλαιο, εστιάζει στις διαφημίσεις, στα πλεονεκτήματα τους και στην σημασία τους τόσο για τις εταιρείες όσο και για τους καταναλωτές. Επίσης, αναλύονται παραδείγματα σημαντικών και δημοφιλών διαφημίσεων ώστε να εξηγηθεί μέσα από το neuromarketing, το πώς αυτές λειτουργούν στο υποσυνείδητο του καταναλωτή και κατ’ επέκταση στην αγοραστική του απόφαση. Δηλαδή, το neuromarketing παρουσιάζεται ως ένα σύγχρονο εργαλείο για ανάλ͏υση της συμπεριφ͏οράς των καταναλωτ͏ών. Τέλος, παραθέτονται απόψεις ειδικών, ψυχολόγων, οι οποίοι προσθέτουν τις δικές τους γνώσεις πάνω στο θέμα.

