Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Διατριβές ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 13816-13835 από 14523
-
Τοποθέτηση (brand positioning) της Michelin στην αγορά της Ιαπωνίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-26)Ο στόχος της έρευνας είναι η ανάπτυξη των πωλήσεων της Michelin στην Ιαπωνία μέσω επανατοποθέτησης του brand στην τοπική αγορά. -
Τοποθέτηση (positioning) επαγγελματικών ηλεκτρολογικών υλικών και αντιλήψεις των αγοραστών : μία εμπειρική προσέγγιση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11-08)Στην ελληνική αγορά o κλάδος του ηλεκτρολογικού υλικού θεωρείτε ένας δυναμικός και ταυτόχρονα σημαντικός τομέας της οικονομίας που εμφανίζει συνεχόμενη ανάπτυξη αλλά και έντονη ανταγωνιστικότητα. Αυτό είναι απόλυτα λογικό ... -
Τοπολογική βελτιστοποίηση εξαρτημάτων βιομηχανικού μηχανισμού και μελέτη κατασκευασιμότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Η ανάγκη της σύγχρονης κατασκευαστικής βιομηχανίας για σύντομους και αποδοτικούς κύκλους ανάπτυξης νέων προϊόντων, σε συνδυασμό με την απαίτηση για ελαχιστοποίηση της άσκοπης κατανάλωσης πόρων, έχουν οδηγήσει στην αξιοποίηση ... -
Τουρισμός & ανανεώσιμες πηγές ενέργειας : περίπτωση ελληνικής τουριστικής επιχείρησης
(2009-05-11)Η εργασία αναφέρεται σε δύο σημαντικούς τομείς της ελληνικής οικονομίας. Ο πρώτος είναι η τουριστική βιομηχανία και ο δεύτερος οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Σκοπός της εργασίας είναι να παρουσιάσει αν μπορούν οι δύο αυτοί ... -
Τουρισμός - κλιματικές αλλαγές - περιβάλλον : ποσοτική ανάλυση με χρήση στατιστικού μοντέλου
(2010-06-04)Η παρούσα διατριβή χωρίζεται σε τέσσερα κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο παραθέτονται μερικές γενικές έννοιες για τον τουρισμό όπως εννοιολογικές προσεγγίσεις του τουρισμού, παράγοντες που συντέλεσαν στην ανάπτυξη των ταξιδιών ... -
Τουρισμός : υπόδειγμα ζήτησης τουρισμού για την Ελλάδα
(2008-10-09)Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία πραγματεύεται το θέμα του τουρισμού γενικά και επικεντρώνεται στους παράγοντες που επηρεάζουν τη ζήτηση για τουριστικές υπηρεσίες στην Ελλάδα. Η εκτίμηση της τουριστικής ζήτησης αποτελεί ... -
Τουρισμός για άτομα με ειδικές ανάγκες στην Ελλάδα : η υποδομή για άτομα με κινητικά προβλήματα σε ξενοδοχεία και μουσεία της Αθήνας
(2003-12-01)Τα ανθρώπινα δικαιώματα, η κοινωνική δικαιοσύνη, η ισότητα, ο σεβασμός της ανθρώπινης αξιοπρέπειας είναι έννοιες που χρόνια τώρα δοκιμάζονται μέσα στα διάφορα θεωρητικά και πρακτικά μοντέλα για την ενίσχυση, την υποστήριξη ... -
Τουρισμός ειδικού ενδιαφέροντος : οι δυνατότητες σπηλαίων ως τουριστικό προϊόν στην Ελλάδα
(2007-08-23)Η ανάγκη κοινωνικοποίησης ενός πολιτισμικού αγαθού και η έντονη επιθυμία του κοινού να γνωρίζει τη μαγεία ενός υπόγειου φυσικού μνημείου, συναντώνται στο εσωτερικό των τουριστικών σπηλαίων, όπου κατά κανόνα το μυστήριο ... -
Τουρισμός ευεξίας ή θεραπευτικός τουρισμός : η περίπτωση των ιαματικών λουτρών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Ο τουρισμός ευεξίας αποτελεί, πλέον, μια παγκόσμια βιομηχανία με μεγάλα έσοδα. Ο ιαματικός τουρισμός είναι γνωστός από τα αρχαία χρόνια για τις θεραπευτικές του ιδιότητες. Τα τελευταία χρόνια η στροφή του κόσμου προς την ... -
Τουρισμός ευεξίας και στρατηγικές προώθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)Ο τουρισμός αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες, αν όχι τη μεγαλύτερη πηγή εισοδήματος της Ελλάδας και έχει συνεχώς αυξανόμενη σημασία. Με μικρές ή μεγάλες διακυμάνσεις, συνεισφέρει σημαντικά στην ευημερία της χώρας, αποτελώντας ... -
Τουρισμός και αερομεταφορές. Ανταγωνισμός με ακτοπλοΐα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Τα τελευταία έτη άφησαν πίσω τους έντονα τα σημάδια του σκεπτικισμού στους κύκλους των ακτοπλόων. Η πραγματική οικονομία εξακολουθεί να βρίσκεται σε αναιμική ανάπτυξη σε Ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο με αποτέλεσμα να ... -
Τουρισμός και βιώσιμη ανάπτυξη
(2003-01-01)Η εργασία αυτή μελετά την έννοια του τουρισμού και την βιώσιμη ανάπτυξή του. Ειδικότερα, μελετά ην οικονομική διάσταση του τουρισμού, την κοινωνικό-πολιτική διάσταση του και την χωρική-περιβαλλοντική διάσταση καθώς και ... -
Τουρισμός και Ηράκλειο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-12-17)Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθούν τα χαρακτηριστικά των τουριστών που επιλέγουν το Ηράκλειο Κρήτης καθώς και να καθοριστούν οι βασικοί λόγοι που τους οδήγησαν στην επιλογή του προορισμού. Βασικό ζητούμενο ... -
Τουρισμός και τηλεκπαίδευση: ανάπτυξη της σύγχρονης μεθόδου εκπαίδευσης - Τηλεκπαίδευσης - η οποία στηρίζεται στις νέες τεχνολογίες και η χρησιμότητα εφαρμογής της στον τουριστικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Η εργασία αναπτύσσει αρχικά τη συμβολή του τουριστικού κλάδου στην οικονομία της Ελλάδος. Στη συνέχεια επισημαίνεται η σημασία της εκπαίδευσης στον τουριστικό κλάδο καθώς και ο ρόλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην εκπαίδευση. ... -
Τουρισμός υγείας : οικονομοτεχνική μελέτη ίδρυσης νέας μονάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07-10) -
Τουρισμός υγείας στην Ελλάδα: η περίπτωση της θεραπευτικής μονάδας "Μεσόγειος" στην Κρήτη
(2004-12-01)Η εργασία αναφέρεται στις μορφές που παίρνει ο τουρισμός υγείας. Γίνεται εκτεταμένη αναφορά στις μορφές του τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Ακολουθεί έρευνα σε εξειδικευμένη μονάδα παροχής θεραπείας σε άτομα που ... -
Τουρισμός υγείας: μια εναλλακτική μορφή τουρισμού στο νέο επιχειρηματικό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-07)Οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), παρουσίασαν ραγδαία εξέλιξη σε πολλούς τομείς της παραγωγικής δραστηριότητας την τελευταία εικοσαετία. Η εφαρμογή τους σε ποικίλες δραστηριότητες της καθημερινής μας ζωής, ... -
Τουρισμός: οικονομική θεώρηση, επιδράσεις στο περιβάλλον, νομική αντιμετώπιση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Ο τουρισμός αποτελεί την ατμομηχανή της εθνικής οικονομικής ανάπτυξης και την ακρογωνιαία λίθο της ελληνικής οικονομίας. Σύμφωνα με την έρευνα Εργατικού Δυναμικού του SETE Intelligence με τίτλο: «Η απασχόληση στον τουρισμό ... -
Τουριστικές επενδύσεις και οικονομική προστιθέμενη αξία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Ο λόγος ύπαρξης των επιχειρήσεων είναι η πραγματοποίηση κέρδους. Τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα παρατηρείται μια συνεχής αύξηση του Τουρισμού γεγονός που ωθεί επιχειρηματίες να κάνουν περισσότερες επενδύσεις πάνω σε ... -
Τουριστικές υπηρεσίες μέσω internet: η εφαρμογή του ηλεκτρονικού εμπορίου στην τουριστική βιομηχανία και ειδικότερα στον αεροπορικό κλάδο, τον ξενοδοχειακό και τον κλάδο των τουριστικών γραφείων. Ωφέλειες, κίνδυνοι και μελλοντικές τάσεις. Η αναγκαιότητα της ύπαρξης στρατηγικής και οι τρόποι διαφήμισης στο διαδύκτιο (web advertising).
(2002-12-01)Με τον όρο ηλεκτρονικό επιχειρείν εννοούμε κάθε μορφή εμπορικής επαφής ή συναλλαγής που γίνεται με ηλεκτρονικά μέσα και δίκτυα. Στο σημείο αυτό καλό είναι να διευκρινιστεί ότι το ηλεκτρονικό επιχειρείν δεν αναφέρεται μόνο ...