Τοποθέτηση (positioning) επαγγελματικών ηλεκτρολογικών υλικών και αντιλήψεις των αγοραστών : μία εμπειρική προσέγγιση
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Τοποθέτηση ; Έρευνα ; Ερωτηματολόγιο ; Ηλεκτρολογικό υλικόΠερίληψη
Στην ελληνική αγορά o κλάδος του ηλεκτρολογικού υλικού θεωρείτε ένας δυναμικός και
ταυτόχρονα σημαντικός τομέας της οικονομίας που εμφανίζει συνεχόμενη ανάπτυξη
αλλά και έντονη ανταγωνιστικότητα. Αυτό είναι απόλυτα λογικό καθώς οι επιχειρήσεις του
κλάδου καλύπτουν ανάγκες στον βιομηχανικό, τον επαγγελματικό και τον οικιακό τομέα.
Στις μέρες μας ο κλάδος προσπαθεί να ενσωματώσει τις νέες τεχνολογικές εξελίξεις σε
συνδυασμό με την ανάγκη για ενναλακτικές πηγές ενέργειας και για ενεργειακά
αποδοτικά προϊόντα, λόγω της ενεργειακής κρίσης.
Κύριος στόχος της εργασίας είναι μέσω μίας έρευνας με την μορφή ερωτηματολογίου,
που θα απευθύνετε αποκλειστικά σε επαγγελματίες του κλάδου, να εφαρμοστεί μία
τυπολογία στρατηγικών τοποθέτησης που θα έχει ως αποτέλεσμα να αξιολογηθούν
σωστά οι προτιμήσεις και οι ανάγκες τους. Ταυτόχρονα η προτεινόμενη τυπολογία θα
δοκιμαστεί σε έναν δυναμικό κλάδο της ελληνικής αγοράς με την έρευνα
προσαρμοσμένη σε πραγματικές προμηθεύτριες εταιρείες οι οποίες αντιστοιχούν στις
κορυφαίες του κλάδου. Όλα αυτά θα βοηθήσουν στον καθορισμό των στρατηγικών
τοποθέτησης στον τομέα του βιομηχανικού μάρκετινγκ.
Τα αποτελέσματα, όπως θα παρατηρήσουμε, παρουσιάζουν σαφή εικόνα και
προσφέρουν την απόδειξη ότι μπορούν να εφαρμοστούν μοντέλα στρατηγικής
τοποθέτησης στο βιομηχανικό μάρκετινγκ και όχι μόνο στο καταναλωτικό μάρκετινγκ.
Αυτό θα δώσει την δυνατότητα στις προμηθεύτριες εταιρείες του κλάδου, να βελτιώσουν
τις στρατηγικές τοποθέτησης τους συνολικά.
Τέλος, δηλώνω ότι τα δεδομένα συλλέχθηκαν αποκλειστικά για ερευνητικούς σκοπούς
σχετικά με την εκπόνηση της διπλωματικής εργασίας και δεν πρέπει να ερμηνεύονται ως
απόλυτες αλήθειες για πρακτικές εφαρμογές. Τα αποτελέσματα της έρευνας αφορούν
μόνο το δείγμα που έλαβε μέρος και όχι το σύνολο του συγκεκριμένου κλάδου.