Συναισθηματικοί πράκτορες με “Goal Oriented Action Planning”
Emotional agents with Goal Oriented Action Planning

Προβολή/ Άνοιγμα
Περίληψη
Σε αυτήν την εργασία θα δημιουργήσουμε μία εφαρμογή με αυτόνομους εικονικούς πράκτορες οι οποίοι θα
παίρνουν αποφάσεις με βάση των συναισθημάτων τους. Η εφαρμογή με όνομα "Emotional Village" θα
απαρτίζεται από ένα εικονικό χωριό όπου θα κατοικούν οι πράκτορες και θα αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Ο
χρήστης θα μπορεί και αυτός, μέσω του δικού του πράκτορα, να αλληλεπιδρά μαζί τους και να επηρεάζει την
ευτυχία του χωριού που απαρτίζεται από τον μέσο όρο της ευτυχίας των πρακτόρων. Ο στόχος της εργασίας
είναι να δείξουμε ότι είναι εφικτό να δημιουργούμε εικονικούς κόσμους για εφαρμογές προσομοίωσης ή
ηλεκτρονικών παιχνιδιών οι οποίοι θα είναι ρεαλιστικοί γεμάτοι ζωή, προσφέροντας μία πιο πλούσια εμπειρία
στον χρήστη και μεγαλύτερη συναισθηματική επένδυση στους χαρακτήρες του κόσμου αυτού. Αυτό
επιτυγχάνεται με την χρήση του μοντέλου τεχνητής νοημοσύνης "Goal Oriented Action Planning" (GOAP) όπου
δίνει την δυνατότητα στους πράκτορες να λειτουργούν αυτόματα με την χρήση ενεργειών και στόχων, καθώς και
το εργαλείο "Love/Hate" που προσομοιάζει Χαρακτηριστικά Προσωπικότητας (Personality Traits) και
συναισθήματα στους πράκτορες τα οποία μπορούν να επηρεαστούν μέσω πράξεων (deeds) που λαμβάνουν
από το περιβάλλον. Η εφαρμογή "Emotional Village" θα αναπτυχθεί με το προγράμματα "Unity" και "Visual
Studio".