Εμφάνιση απλής εγγραφής

Συναισθηματικοί πράκτορες με “Goal Oriented Action Planning”

dc.contributor.advisorΑλέπης, Ευθύμιος
dc.contributor.authorΚυπαρίσης, Γεώργιος
dc.date.accessioned2025-04-09T07:23:08Z
dc.date.available2025-04-09T07:23:08Z
dc.date.issued2025-02
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17630
dc.description.abstractΣε αυτήν την εργασία θα δημιουργήσουμε μία εφαρμογή με αυτόνομους εικονικούς πράκτορες οι οποίοι θα παίρνουν αποφάσεις με βάση των συναισθημάτων τους. Η εφαρμογή με όνομα "Emotional Village" θα απαρτίζεται από ένα εικονικό χωριό όπου θα κατοικούν οι πράκτορες και θα αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Ο χρήστης θα μπορεί και αυτός, μέσω του δικού του πράκτορα, να αλληλεπιδρά μαζί τους και να επηρεάζει την ευτυχία του χωριού που απαρτίζεται από τον μέσο όρο της ευτυχίας των πρακτόρων. Ο στόχος της εργασίας είναι να δείξουμε ότι είναι εφικτό να δημιουργούμε εικονικούς κόσμους για εφαρμογές προσομοίωσης ή ηλεκτρονικών παιχνιδιών οι οποίοι θα είναι ρεαλιστικοί γεμάτοι ζωή, προσφέροντας μία πιο πλούσια εμπειρία στον χρήστη και μεγαλύτερη συναισθηματική επένδυση στους χαρακτήρες του κόσμου αυτού. Αυτό επιτυγχάνεται με την χρήση του μοντέλου τεχνητής νοημοσύνης "Goal Oriented Action Planning" (GOAP) όπου δίνει την δυνατότητα στους πράκτορες να λειτουργούν αυτόματα με την χρήση ενεργειών και στόχων, καθώς και το εργαλείο "Love/Hate" που προσομοιάζει Χαρακτηριστικά Προσωπικότητας (Personality Traits) και συναισθήματα στους πράκτορες τα οποία μπορούν να επηρεαστούν μέσω πράξεων (deeds) που λαμβάνουν από το περιβάλλον. Η εφαρμογή "Emotional Village" θα αναπτυχθεί με το προγράμματα "Unity" και "Visual Studio".el
dc.format.extent53el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣυναισθηματικοί πράκτορες με “Goal Oriented Action Planning”el
dc.title.alternativeEmotional agents with Goal Oriented Action Planningel
dc.typeBachelor Dissertationel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENIn this project, we will create an application with autonomous virtual agents who will make decisions based on their emotions. The application, called "Emotional Village," will consist of a virtual village where the agents will reside and interact with each other. The user, through his own agent, will also be able to interact with them and influence the village's happiness, which is composed from the average happiness of the agents. The goal of this project is to show that it is possible to create virtual worlds for simulation or video game applications that will feel realistic and full of life, offering a richer user experience and greater emotional investment in the characters of this world. This is achieved by using the artificial intelligence model "Goal Oriented Action Planning" (GOAP) where it enables agents to operate automatically using actions and goals, where it enables agents to operate automatically using actions and goals, as well as the tool “Love/Hate” which simulates Personality Traits and emotions to the agents which can be influenced through deeds they receive from the environment. The "Emotional Village" application will be developed with the "Unity" and "Visual Studio" programs.el
dc.subject.keywordGOAPel
dc.subject.keywordActionsel
dc.subject.keywordLove/Hateel
dc.subject.keywordDeedsel
dc.subject.keywordUnityel
dc.date.defense2025-02-06


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»