dc.contributor.advisor | Αλέπης, Ευθύμιος | |
dc.contributor.author | Κυπαρίσης, Γεώργιος | |
dc.date.accessioned | 2025-04-09T07:23:08Z | |
dc.date.available | 2025-04-09T07:23:08Z | |
dc.date.issued | 2025-02 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17630 | |
dc.description.abstract | Σε αυτήν την εργασία θα δημιουργήσουμε μία εφαρμογή με αυτόνομους εικονικούς πράκτορες οι οποίοι θα
παίρνουν αποφάσεις με βάση των συναισθημάτων τους. Η εφαρμογή με όνομα "Emotional Village" θα
απαρτίζεται από ένα εικονικό χωριό όπου θα κατοικούν οι πράκτορες και θα αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Ο
χρήστης θα μπορεί και αυτός, μέσω του δικού του πράκτορα, να αλληλεπιδρά μαζί τους και να επηρεάζει την
ευτυχία του χωριού που απαρτίζεται από τον μέσο όρο της ευτυχίας των πρακτόρων. Ο στόχος της εργασίας
είναι να δείξουμε ότι είναι εφικτό να δημιουργούμε εικονικούς κόσμους για εφαρμογές προσομοίωσης ή
ηλεκτρονικών παιχνιδιών οι οποίοι θα είναι ρεαλιστικοί γεμάτοι ζωή, προσφέροντας μία πιο πλούσια εμπειρία
στον χρήστη και μεγαλύτερη συναισθηματική επένδυση στους χαρακτήρες του κόσμου αυτού. Αυτό
επιτυγχάνεται με την χρήση του μοντέλου τεχνητής νοημοσύνης "Goal Oriented Action Planning" (GOAP) όπου
δίνει την δυνατότητα στους πράκτορες να λειτουργούν αυτόματα με την χρήση ενεργειών και στόχων, καθώς και
το εργαλείο "Love/Hate" που προσομοιάζει Χαρακτηριστικά Προσωπικότητας (Personality Traits) και
συναισθήματα στους πράκτορες τα οποία μπορούν να επηρεαστούν μέσω πράξεων (deeds) που λαμβάνουν
από το περιβάλλον. Η εφαρμογή "Emotional Village" θα αναπτυχθεί με το προγράμματα "Unity" και "Visual
Studio". | el |
dc.format.extent | 53 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Συναισθηματικοί πράκτορες με “Goal Oriented Action Planning” | el |
dc.title.alternative | Emotional agents with Goal Oriented Action Planning | el |
dc.type | Bachelor Dissertation | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | In this project, we will create an application with autonomous virtual agents who will make decisions based on
their emotions. The application, called "Emotional Village," will consist of a virtual village where the agents will
reside and interact with each other. The user, through his own agent, will also be able to interact with them and
influence the village's happiness, which is composed from the average happiness of the agents. The goal of this
project is to show that it is possible to create virtual worlds for simulation or video game applications that will feel
realistic and full of life, offering a richer user experience and greater emotional investment in the characters of
this world. This is achieved by using the artificial intelligence model "Goal Oriented Action Planning" (GOAP)
where it enables agents to operate automatically using actions and goals, where it enables agents to operate
automatically using actions and goals, as well as the tool “Love/Hate” which simulates Personality Traits and
emotions to the agents which can be influenced through deeds they receive from the environment. The
"Emotional Village" application will be developed with the "Unity" and "Visual Studio" programs. | el |
dc.subject.keyword | GOAP | el |
dc.subject.keyword | Actions | el |
dc.subject.keyword | Love/Hate | el |
dc.subject.keyword | Deeds | el |
dc.subject.keyword | Unity | el |
dc.date.defense | 2025-02-06 | |