Το πρότυπο ISO 10008:2022 : Quality management - Customer satisfaction - Guidance for business-to-consumer electronic commerce transactions
The international standard 10008:2022 : Quality management - Customer satisfaction -Guidance for business-to-consumer electronic commerce transactions

Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
ISO 10008:2022 ; Electronic transactions ; Data security ; Personalization ; GDPR ; Blockchain technology ; Staff training ; Customer experience ; Artificial intelligenceΠερίληψη
Η παρούσα εργασία εξετάζει την εφαρμογή του προτύπου ISO 10008:2022 στον τομέα των ηλεκτρονικών συναλλαγών και τη σημασία του για την ποιότητα των υπηρεσιών, την ασφάλεια των δεδομένων, την εξατομίκευση της εμπειρίας των πελατών και τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς όπως ο Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων (GDPR). Εστιάζει στην ταυτοποίηση των κινδύνων που συνδέονται με τις ηλεκτρονικές συναλλαγές, την ανάγκη για ασφαλή επεξεργασία δεδομένων και την εφαρμογή στρατηγικών μείωσης αυτών των κινδύνων μέσω τεχνολογιών όπως η κρυπτογράφηση και το blockchain. Η εργασία αναλύει επίσης τη σημασία της εκπαίδευσης του προσωπικού και της εφαρμογής προληπτικών μέτρων για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης των πελατών και την αποφυγή νομικών συνεπειών. Τέλος, παρέχονται προτάσεις για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας των πελατών μέσω της εξατομίκευσης, της χρήσης νέων τεχνολογιών και της συνεχούς υποστήριξης του προσωπικού, ενώ εξετάζονται και οι μελλοντικές τάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όπως η ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης και η ανάγκη για ενίσχυση της ασφάλειας των συναλλαγών.