Οινοτουρισμός και ψηφιακός πολιτισμός
Wine tourism and digital culture

Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Οινοτουρισμός ; Ψηφιακά συστήματα ; ΤεχνολογίαΠερίληψη
H παρούσα εργασία παρέχει μια σε βάθος διερεύνηση του οινοτουρισμού, μιας αναπτυσσόμενης θέσης στον ευρύτερο κλάδο του τουρισμού. Ξεκινά με τη συζήτηση των βασικών εννοιολογικών προσεγγίσεων του τουρισμού και την παροχή μιας επισκόπησης των εναλλακτικών μορφών τουρισμού. Στη συνέχεια, εμβαθύνει στην έννοια του οινοτουρισμού και τη σύνδεσή του με άλλες μορφές τουρισμού, καθώς και στα χαρακτηριστικά και τη συμπεριφορά των οινοτουριστών. Εξετάζει επίσης τη δομή του αμπελοοινικού τομέα, συμπεριλαμβανομένης της ιστορίας του κρασιού και των παραγόντων που επηρεάζουν τη ζήτηση. Διερευνάται επίσης το τεχνολογικό υπόβαθρο των εγκαταστάσεων παραγωγής οίνου, με έμφαση στις μελλοντικές τάσεις και τις ψηφιακές τεχνολογίες στην παραγωγή οίνου. Η εργασία εξετάζει περαιτέρω τη συμβολή της τεχνολογίας στον οινοτουρισμό και τα στάδια μιας επίσκεψης σε χώρους ενδιαφέροντος, καθώς και τον οινοτουρισμό στην Ελλάδα και το εξωτερικό, συμπεριλαμβανομένων των κινήτρων των οινοτουριστών και των διαδρομών του κρασιού στην Ελλάδα. Τέλος, η εργασία ολοκληρώνεται με μια ανάλυση των προοπτικών ανάπτυξης και διάδοσης του οινοτουρισμού στην Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένης μιας ανάλυσης SWOT.