Ο ρόλος και η αναγκαιότητα του marketing σε start-up εταιρείες

Προβολή/ Άνοιγμα
Περίληψη
Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο της να διερευνήσει τα οφέλη της εφαρμογής μίας ολοκληρωμένης στρατηγικής μάρκετινγκ για την προώθηση των μικρομεσαίων και νεοφυών επιχειρήσεων, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ. Όπως προκύπτει, αν εφαρμοστεί σωστά, μία ολοκληρωμένη στρατηγική μάρκετινγκ αποτελεί ένα από τα βασικότερα βήματα που μπορεί να αξιοποιήσει μία μικρομεσαία ή νεοφυής επιχείρηση, για να εξασφαλίσει την αποτελεσματική και χαμηλού κόστους προώθηση της.