Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓεωργακέλλος, Δημήτριος
dc.contributor.authorΚρεμμύδας, Χρήστος
dc.date.accessioned2024-12-09T12:16:03Z
dc.date.available2024-12-09T12:16:03Z
dc.date.issued2023-04-28
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17205
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4628
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει ως στόχο της να διερευνήσει τα οφέλη της εφαρμογής μίας ολοκληρωμένης στρατηγικής μάρκετινγκ για την προώθηση των μικρομεσαίων και νεοφυών επιχειρήσεων, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ. Όπως προκύπτει, αν εφαρμοστεί σωστά, μία ολοκληρωμένη στρατηγική μάρκετινγκ αποτελεί ένα από τα βασικότερα βήματα που μπορεί να αξιοποιήσει μία μικρομεσαία ή νεοφυής επιχείρηση, για να εξασφαλίσει την αποτελεσματική και χαμηλού κόστους προώθηση της.el
dc.format.extent95el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΟ ρόλος και η αναγκαιότητα του marketing σε start-up εταιρείεςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENThe aim of this paper is to investigate the benefits of implementing an integrated marketing strategy for the promotion of small and medium-sized and start-up businesses, with particular emphasis on the field of digital marketing. As it turns out, if implemented correctly, an integrated marketing strategy is one of the most basic steps that a small, medium-sized or start-up business can take to ensure its effective and low-cost promotion.el
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordMarketingel
dc.subject.keywordStartupsel
dc.date.defense2023-04-28


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»